کد خبر: ۷۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 03
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>از دانشجويان قديمي و همکار فعلي دکتر محرز در بيمارستان امام خميني است، ايشان را الگوي موفقي از يک زن موفق مي داندومي گويد: از زماني که دانشجوي دوره عمومي پزشکي بودم و ايشان استاد ما بودند شخصيت، متانت و سادگي شان را دوست داشتند و در تمام 35 سال بعدي، در کنارشان بودم جز سادگي و مهرباني وپشتکار در ايشان نديدم .

به گزارش شفا آنلاین،حتي زماني که دانشجوي دستياري بودم دوست داشتم گروه‌هايي را انتخاب کنم که ايشان درس مي‌دادند. خانم دکتر عاشقانه درس مي‌دهد و هميشه به فکر ارتقاي علمي همه و خودشان هستند و تلاشي مستمر دارند تا آموزشي کامل و بي‌عيب داشته باشند.

يک ويژگي ديگري که براي من قابل احترام است، علاقه صادقانه ايشان به خدمت کردن و عشق به ايران است، با وجودي که بيشتر اقوام ايشان و دو فرزندشان خارج از ايران زندگي مي‌کنند ولي ايشان هيچ وقت تمايلي به رفتن نداشتند و هميشه به فکر خدمت به مردم هستند و هنوز تمام دغدغه و تلاششان بر اي بهبود سلامت عمومي به خصوص جوانان است . دکتر محرز بسيار خانم شجاع و با جديتي هم هستند و اگر به يقين برسند حرفشان حق است، در موقعيت و مکاني با شجاعت حرف شان را مي‌زنند.

من ايشان را الگوي کاملي از يک پزشک موفق و مهربان مي‌دانم حتي زماني که در بخش بنا به مصلحتي سخت‌گيري مي‌کنند و همه را به کار مي‌گيرند تا کاري به سرانجام، برسد بسيار جدي و سخت‌گير مي‌شوند ولي چون همه مي دانند منافع شخصي مد نظرشان نيست، حتي سخت گيري شان هم دلنشين مي شود. من در تمام اين سال‌ها چه زماني که دانشجوي دانشکده پزشکي بودم، چه بعدها که دستيار ايشان شدم و چه الان که همکارشان هستم، هميشه و در هرشرايطي از ايشان انرژي مبثت و عشق و مهرباني دريافت کردم.سپید

محبوبه عبدالباقي

متخصص بيماري هاي عفوني و استاد دانشگاه تهران

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: