کد خبر: ۷۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 29
شفا آنلاین>سلامت>رئیس شبکه بهداشت شمیرانات از نیاز بیمارستان اورژانس و راه اندازی سیستم مکانیزه در شهرستان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، سیدجلال‌الدین ناصری‌نیا رئیس ستاد شبکه بهداشت شمیرانات در سومین جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات و بخش‌های تابعه با اشاره به مهم‌ترین دغدغه شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار کرد: راه اندازی سیستم مکانیزه پرونده‌های بهداشتی مهم‌ترین دغدغه این شبکه است که نیازمند همکاری فرمانداری است و امیدواریم تا پایان سال 94 اولین شبکه‌ای باشیم که تمام پرونده‌ها را به صورت الکترونیکی بررسی کنیم و بتوانیم به مردم خدمات بیشتری را ارائه دهیم که این امر موجب می‌شود که اطلاعات دقیقی برای برنامه‌ریزی در این زمینه در اختیار داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به مناطق ییلاقی و قشلاقی در رودبار – قصران و تعداد قابل توجه توریست‌های داخلی و خارجی نیاز به یک بیمارستان اورژانس ضروری است و باید اقدامات اولیه در این زمینه انجام داد.

رئیس شبکه بهداشت شمیرانات تصریح کرد: در حال حاضر مشغول رایزنی‌هایی هستیم تا یک بیمارستان با حداقل 30 تخت خواب را در سطح شهرستان داشته باشیم و در نظر داریم مجوز آن را دریافت کنیم.

ناصری‌نیا افزود: راه اندازی مرکز طب کار شهرستان یکی از اقدامات صورت گرفته در منطقه دربند است که به تمام امکانات مجهز است .

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات ایجاد مرکز پیشگیری از بیماری‌های هاری در سطح شهرستان است،گفت: اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال در زمینه بازنگری و طرح گسترش شبکه بهداشت هزینه مصرف شده و همچنین 300 میلیارد تومان نیز برای تجهیزات شبکه بهداشت و درمان و ارائه خدمات بهداشتی بهتر در نظر گرفته شده است.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: