کد خبر: ۷۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 28
شفاآنلاین :اجتماعی >سلامت >رئیس سازمان حج و زیارت دقایقی پیش اعلام کرد، 57 نفر به تعداد کشته‌های ایرانی در فاجعه منا اضافه شد و به این ترتیب تاکنون تعداد قربانیان به 226 نفر رسیده است. به گفته اوحدی؛ تاکنون تعداد مفقودین 248 نفر است.

تشییع قربانیان با حضوررییس جمهوری و مقامات کشوری و لشکری

 به گزارش شفاآنلاین، «رییس‌جمهور و مقامات کشوری و لشکری در فرودگاه مهرآباد از پیکر جان‌باختگان حادثه منا استقبال می‌کنند.»

  استاندار تهران با اعلام این مطلب اظهار کرد: پیکرهای جان‌باختگان حادثه منا پس از ورود به فرودگاه مهرآباد بر اساس استان‌هایشان از جمله تهران تفکیک و به محل سکونت خود انتقال داده خواهند شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تعداد قربانیان فاجعه منا افزایش پیدا نکند، افزود:‌ در تهران دو محل مصلای تهران و میدان امام‌حسین (ع) برای تشییع جانباختگان حادثه منا در نظر گرفته شده است. اگر تعداد کم باشد در میدان امام حسین (ع) و اگر زیاد باشد در مصلای تهران تشییع عزیزان جانباخته در حادثه منا پیش بینی شده است.

درهمین حال رئیس مرکز پزشکی حج گفته نمی توان به طور قطعی گفت زائرانی که به کاروان ها مراجعه نکرده اند جزو قربانیان هستند

سید علی مرعشی درادامه گفت:بیمارستان های جده مکه عرفات طائف و چند منطقه دیگر را برای یافتن چد بار جستجو کرده ایم. اما تنها چند پیکر مجهول الهویه یافتیم.

وی افزود: آمار رسمی قربانیان هنوز تغییر نکرده است. اما نمی توان به طور قطعی گفت زائران ایرانی که به کاروان ها مراجعه نکرده اند، جزو قربانیان هستند.

او گفت: ما به تلاش برای تعیین تکلیف همه زائران ایرانی ادامه می دهیم.

گفتنی است پیش از این سازمان حج و زیارت اعلام کرده بود بیش از ۱۲۰۰ جسد متعلق به زائران حدود ۲۰ کشور در سردخانه مکه قرار دارد. گفته شده ۲۱ کانتینر حاوی اجساد حجاج در انتظار شناسایی هستند. در هر کانتینر حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ جسد وجود دارد.

همچنین خبر رسیده که تعداد کشته شده های این حادثه درمجموع به بیش از ۲۵۰۰ نفر رسیده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
0
خیلی بد ودلخراش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: