کد خبر: ۷۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 18
شفا آنلاین>سلامت>عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی گفت: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که از نظر پزشکی حرف های بسیاری برای گفتن داریم.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر یدالله سهرابی عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی    با اشاره به اینکه باید رسیدگی بیشتری به جامعه پزشکی صورت گیرداظهار داشت :به طور مثال سرانه درمان کشور نسبت به کشورهای دیگر بسیار پایین است که باید برای رفاه بیشتر ارتقا یابد. جراحی را تصور کنید که 35 تا 40 سال از عمر خود را صرف تحصیل در پزشکی کرده و تازه می خواهد زندگی کند بنابراین باید حداقل ها برایش تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش دولتی نیز پزشکان هیات علمی تمام وقت که فوق تخصص گرفته اند، سال ها زحمت کشیده و دود چراغ خورده اند،از آن جایی که نباید در بخش خصوصی فعالیت کنند، باید حداقل های زندگی برای این همکاران نیز فراهم شود.

این داروساز همچنین در خصوص مطالبات باقیمانده سازمان های بیمه گر از دولت قبل، گفت: سازمان های بیمه گر به علت مشکلات مالی، پرداخت هایی با تاخیرهای بسیار طولانی دارند که در جلساتی که با آن ها برگزار شد، قول بهبود پرداخت هایشان را دادند.

وی با اشاره به راس چهارم حوزه سلامت، یعنی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد:   این کمیسیون کمک کننده و رصد کننده برای رفع مشکلات است به این ترتیب که اگر بودجه های کافی در اختیار حوزه سلامت قرار دهد، خروجی آن را هم خود و هم مردم خواهند دید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: