کد خبر: ۷۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 16
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>برترین های حوزه فناوری سلامت امروز چهارشنبه در اولین گردهمایی مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در سه بخش دانشگاه، مرکز رشد و فناور شایسته معرفی و با اهدای لوح تقدیر شدند.
به گزارش شفا آنلاین : در اولین گردهمایی مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت با حضور دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دکتر بهزاد سلطانی رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش دانشگاه های علوم پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران به دلیل داشتن بالاترین حجم قرارداد با صنعت و فروش محصولات فناورانه تقدیر شد.
همچنین از مرکز رشد سلامت انستیتوپاستور به دلیل بالاترین تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در این مرکز و نیز از دکتر کریمی مبارکه مدیرعامل شرکت 'پارسیان طب فناور' به دلیل تولید محصولات در حوزه پزشکی با اهدای لوح تقدیر شد.
اولین گردهمایی مدیران 443 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت امروز چهارشنبه (25 شهریور ) با حضور رییس جمهوری، وزرای بهداشت، علوم ،معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، رییس دفتر رییس جمهوری و معاونان وزرا در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
این گردهمایی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مدت یک روز برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: