کد خبر: ۷۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 15
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
شفاآنلاین:سلامت>درمان>معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ابنیه های دولتی گفت: 60 بیمارستان تا پایان سال 95 در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شود.
به گزارش شفا آنلاین : محمدجعفر علیزاده  افزود: با هماهنگی ایجاد شده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی، پیش بینی شده است این تعداد بیمارستان در سال های 94 و 95 در کشور احداث و تجهیز شوند.
وی گفت: دولت نگاه خاص به مقوله بهداشت و درمان دارد که این امر باعث انقلاب عظیمی در ساخت بیمارستان در سطح کشور می شود.
علیزاده از احداث 21 بیمارستان در سطح کشور در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: وزارتخانه های بهداشت و راه و شهر سازی در اقدامی مشترک و با وجود محدودیت های مالی و تحریم ها در کشور کار احداث این بیمارستان ها را با دو هزار و 163 تخت بیمارستانی آغاز کرده اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح چهار بیمارستان در ماه های آینده در کشور خبر داد و گفت: این بیمارستان ها در استان های تهران، قزوین، خراسان و آذربایجان غربی با میانگین پیشرفت بیش از 70 درصدی به زودی به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
وی گفت: برای تسریع در امر اتمام پروژه های بیمارستانی از منابع دیگر نیز مبلغ 800 میلیارد ریال اعتبار به این منظور اختصاص یافته است.
علیزاده در خصوص اعتبارات امسال مکان ها و بناهای دولتی گفت: امسال هفت هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار به این معاونت اختصاص یافته که این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته دو برابر بیشتر شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی امروز، بوکان را به مقصد استان کردستان ترک کرد.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: