کد خبر: ۷۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 14
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی خانه‌سازی ایران از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،محمود رضایی اظهار داشت: شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران با قدمتی نزدیک به نیم‌قرن فعالیت در حوزه عمران و ساخت‌وساز از شرکت‌های وابسته به تأمین اجتماعی است که در قالب شرکت‌های هولدینگی (مادرتخصصی) به‌منظور پاسخ‌دهی به نیازهای سازمان تأمین اجتماعی و سرمایه‌گذاری سودآور در زمینه ساخت مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و درمانی و... فعالیت دارد.

عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی خانه‌سازی ایران با اشاره به اینکه این شرکت دارای چند شرکت تابعه است اضافه کرد: این شرکت‌ها در زمینه‌های صنعتی‌سازی ساختمان، انبوه‌سازی مسکن، ساخت مجتمع‌های اداری، تجاری و احداث مراکز بیمارستانی و درمانی، مهندسین مشاور و همچنین نگهداری تأسیسات بیمارستانی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه صندوق تأمین اجتماعی از مهم‌ترین سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی کشور است که وظیفه فراهم آوردن تسهیلات اجتماعی، بیمه‌های درمانی و از کارافتادگی قشرهای مختلف مردم ازقبیل کارگران، کشاورزان، صاحبان مشاغل آزاد و بخش خصوصی را به عهده دارد افزود: شرکت خانه‌سازی ایران تاکنون بیش از 200 بیمارستان و پلی‌کلینیک و درمانگاه و هزاران واحد مسکونی در قالب پروژه‌های انبوه‌سازی و ده‌ها پروژه اداری در نقاط مختلف کشور به اجرا رسانده و اکنون نیز تعداد بسیاری پروژه بیمارستانی، درمانگاهی و پروژه‌های مسکونی و تجاری در استان‌های مختلف در دست اجرا است.

رضایی با بیان اینکه از جمله پروژه‌های درمانی در دست اجرا در استان فارس پروژه درمانگاهی در شهرهای فسا، مرودشت، سپیدان و نورآباد است ادامه داد: در کنار پروژه‌های درمانی، عملیات اجرایی پروژه بزرگ مسکونی و تجاری بهاران در شهر شیراز به‌زودی شروع می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره شرکت مادرتخصصی خانه‌سازی ایران از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی شیراز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان بیش از 300 تختخواب خواهد داشت که قابلیت افزایش به 500 تختخواب را دارد که به‌عنوان قطب مرکز درمانی تأمین اجتماعی جنوب کشور عمل می‌کند.

رضایی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که با سرمشق قرار دادن الگوی اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید جدی دارند، می‌توان شکوفایی اقتصادی را ایجاد کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: