کد خبر: ۷۷۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 13
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>مسئول مرکز پزشکی عراق با اشاره به الگوبرداری کشورش از ایران در زمینه ارائه خدمات پزشکی به حجاج؛ خواستار گسترش روابط کاری هلال احمر ایران و عراق شد.
به گزارش شفا آنلاین : سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعت هلال احمر در دیدار با دکتر رمزی مسئول مرکز پزشکی عراق خواستار گسترش روابط کاری هلال احمر ایران و عراق شد.

دکتر رمزی، مسئول مرکز پزشکی عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از هلال احمر ایران به خاطر پوشش خوب بهداشتی و درمانی چند ساله مراسم اربعین حسینی، به خدمات عالی هلال احمر در حج اشاره کرد و گفت: ساختار پزشکی حج در عراق را با الگوبرداری از ایران تشکیل دادیم.

وی به بازدیدهای مسئولان پزشکی کشورش در سال‌های گذشته از تشکیلات پزشکی هلال احمر در حج اشاره کرد و افزود: هیئت پزشکی حج در عراق را از شما الگو برداشتیم و هم اکنون در حج 250 نیرو داریم.

وی ساختار پزشکی حج کشورش را نیز اینگونه اعلام کرد: در بین هر کاروان یک پزشک و یک کیف اورژانس داریم.

مرعشی نیز گزارشی از روند امور درمانی در حج سالجاری را ارائه کرد و ابراز امیدواری کرد امسال و با برنامه ریزی‌های گسترده ای که بعثه رهبر معظم انقلاب و سازمان حج و زیارت ایران صورت دادند بتوانیم خدمات شایسته ای را به زوار اباعبداله الحسین در اربعین بدهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: