کد خبر: ۷۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 10
نائب رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی کشور:
شفا آنلاین- نایب رییس انجمن دندانپزشکان عمومی گفت: متأسفانه وضعیت پوشش دهی بیمه ها از خدمات دندانپزشکی مطلوب نیست، بنابراین مردم برای پرداخت هزینه های در تنگنا نیز قرار دارند.
دکتر ناصر آخوندان در حاشیه دهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد:اگر مردم سالی یک بار حتی با یک عکس OPJ به مطب های دندانپزشکی مراجعه کنند ما میتوانیم  بروز خیلی از پوسیدگی ها و بیماری های لثه و بیماری های دهان را به راحتی تشخیص و در مراحل اولیه درمان کنیم.

وی ادامه داد: مشکل ما این است که به رغم فرهنگ بالای مردم اما با این حال صبر می کنند  که دندان هایشان به عصب می رسد اما به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستند. در چنین شرایطی وقت زیادی از ما گرفته و به بیماران هزینه های زیادی تحمیل می شود، بنابراین مردم نباید از چکاپ های سالیانه غافل شوند.

وی افزود: برای پیشبرد کارهای دندانپزشکی باید بیمه ها هزینه های دندانپزشکی رابا درصد بیشتری تقبل کنند تا مردم بتوانند بیشتر به مطب های دندانپزشکی مراجعه نمایند.

آخوندان اظهارکرد: متأسفانه وضعیت پوشش دهی بیمه ها از خدمات دندانپزشکی مطلوب نیست؛ به همین خاطر مردم در پرداخت هزینه های دندانپزشکی درتنگنا قرار دارند.

به گفته این دندانپزشک، عدم همکاری بیمه ها موجب می شود که بیماران نتوانند برای درمان به مطب های دندانپزشکی مراجعه کنند. در صورت مراجعه نیز پرداخت هزینه های اضافه بر عهده خودشان است .به طورقطع در چنین شرایطی به اقشار کم در آمد مملکت  فشار وارد می شود. بنابراین درخواست داریم که سازمان های بیمه گر خدمات دندانپزشکی را بیشتر تحت پوشش قرار دهند تا مردم به راحتی به مطب های دندانپزشکی مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: