کد خبر: ۷۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 01
شفا آنلاین>اجتماعی>مشکل اصلی انجمن کوچولوهای ایرانی، نبود فضای مشخص برای جمع‌آوری و برگزاری کلاس‌های آموزشی است.
به گزارش شفا آنلاین،زیبا جلیل‌وند، عضو هیئت مدیره انجمن کوچولوهای ایرانی  در خصوص مشکلات انجمن کوچولوهای ایران بیان کرد: مشکل اساسی این انجمن نبود مکان مشخص برای جمع شدن اعضاء و برگزاری کلاس‌های آموزشی مدون است.

وی در ادامه افزود: تا مدتی پیش محیط لازم برای انجمن کوچولوهای ایرانی از طریق کمک‌های یکی از خیرین فراهم شده بود. پس از آن نیز شهرداری منطقه 6 تهران و عده‌ای مبنی بر فراهم کردن دفتر لازم داده بود که متأسفانه عملی نشد و به بار ننشست.

جلیل‌وند همچنین عنوان کرد: برخی از اعضای انجمن با وجود کلاس‌هایی از قبیل کامپیوتر، نقاشی، قالیبافی و ... روحیه‌ای مضاعف داشتند اما در حال حاضر عده‌ای از لحاظ روحی روانی در وضعیت مساعدی قرار ندارند.

وی ضمن اشاره به حمایت‌های شهرداری اظهار کرد: پیش از شهرداری 14 نفر از اعضای انجمن کوچولوها را به استخدام خود درآورده است. این انجمن در سال 88 تشکیل شده در حال حاضر حدود 10 هزار کوتاه قامت در ایران ساکن هستند که تنها 700 نفر از آن‌ها به عضویت این انجمن درآمده‌اند. متأسفانه برخی از رسانه‌ها نسبت به پوشش خبری مربوط به اعضای انجمن، از این افراد به عنوان معلول یاد می‌کنند. علاوه بر این ارتقای روحیه تعامل و همکاری کوتاه قامتان با یک‌دیگر و هم‌چنین جامعه، می‌تواند در بهبود شرایط این افراد مؤثر واقع شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: