کد خبر: ۷۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 24
شفا آنلاین>سلامت>دکتر هاشمی عدم پوشش بیمه‌ای خدمات دندان‌پزشکی را از مشکلاتی برشمرد که باید برای آن چاره اندیشی کرد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر هاشمی وزیر بهداشت در جریان سفر خود به بروجرد در افتتاح کلینیک دندان‌پزشکی این شهر گفت: این مجموعه، یک مجموعه با شکوه و بسیار بزرگ بوده که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد احداث شده است.

دکتر هاشمی با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در کشور تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب بوده و همواره کارها و اقدامات بزرگی در کشور انجام داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات دندان‌پزشکی در کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات دندان‌پزشکی در اختیار بخش خصوصی است.

وزیر بهداشت با انتقاد از عدم ارائه خدمات دندان‌پزشکی از سوی بیمه‌ها در سطح کشور گفت: متاسفانه بیمه‌ها در ارائه خدمات دندان‌پزشکی در کشور غایب هستند و هم‌اکنون شاهد بی‌عدالتی مطلق در بحث ارائه خدمات دندان‌پزشکی به مردم کشور هستیم.

وی با این درخواست که کلینیک دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد تنها خدمات آموزشی را ارائه ندهد گفت: باید اقدامات لازم زمینه ارائه خدمات درمانی به مردم و مستضعفان شهرستان بروجرد نیز از طریق این کلینیک فراهم شود.

دکتر هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان در مدارس مقطع ابتدایی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم وزارت بهداشت اجرای این طرح در سطح مدارس ابتدایی بوده که امسال طرح پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان در سطح همه مدارس ابتدایی کشور اجرا خواهد شد.

وزیر بهداشت همچنین از حمایت وزارت‌ بهداشت از پروژه‌های حوزه درمان دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی همچنین از سفر مجدد خود به لرستان خبر داد و گفت: ما این قول را به مردم لرستان می‌دهیم که کمتر از یک ماه دیگر به استان آمده و پیگیر مسائل و مشکلات آنها در حوزه بهداشت و درمان خواهیم بود.

دکتر هاشمی همچنین در پایان سخنان خود به احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: این پروژه هم‌اکنون در حال اجرا بوده و تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: