کد خبر: ۷۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 20
شفا آنلاین>سلامت>آيا قصد داريد براي يک موعد معين مثلا براي عروسي وزن کم کنيد؟ رعايت اين توصيه‌ها مي‌تواند به شما در رسيدن به اين هدف کمک کند:

به گزارش شفا آنلاین، يک برنامه رژيم غذايي با اهداف واقع‌گرايانه و عملي براي خودتان تعيين کنيد. براي اينکه به اين اهداف واقع‌گرايانه برسيد، به‌طور تدريجي و گام‌به‌گام عمل کنيد و هر بار يک يا دو تغيير خاص را هدف قرار دهيد. پيشرفت خود را ثبت و پيگيري کنيد.


 مقدار زيادي ميوه‌ها و سبزي را به همراه (به‌اندازه نصف بشقاب غذا) و مقدار اندکي پروتئين و مقدار اندکي کربوهيدرات بخوريد. با استفاده از بشقاب‌هاي کوچک‌تر کمتر غذا خواهيد خورد.


 از دست‌کم 10 دقيقه فعاليت جسمي در هر روز شروع کنيد تا به ميزان کلي 2/5 ساعت فعاليت جسمي در حد متوسط مانند پياده‌روي سريع برسيد


 براي از دست دادن نيم کيلوگرم وزن بايد حدود 500 کالري از رژيم غذايي روزانه‌تان کم کنيد. راه ساده براي رسيدن به اين هدف کاستن از چربي‌هاي و قندهاي اضافه‌شده به غذاها و پرهيز از مصرف نوشيدن نوشابه‌هاي شيرين‌شده است. راحت‌تر است به‌جاي چيپس سيب‌زميني، سبزي مصرف کنيد و به‌جاي دسر ميوه بخوريد.


 خودتان را به‌طور هفتگي وزن کنيد و پيشرفت خود را روي نمودار ببريد.

 از اين برنامه براي شروع کردن يک سبک زندگي سالم استفاده کنيد و پس از پايان يافتن مراسمي که براي آن رژيم گرفته‌ايد، اين برنامه را ادامه دهيد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: