کد خبر: ۷۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 17
شفا آنلاین>سلامت>وزير بهداشت از بيمارستان چشم پزشكی فارابی و پروژه ساخت بخش اورژانس این بيمارستان بازديد كرد.
به گزارش شفا آنلاین، دكتر سيدحسن هاشمي ظهر امروز پس از بازديد از بيمارستان تخصصي پوست رازی به بیمارستان فارابی رفت و از بخش‌ اورژانس در حال ساخت این بیمارستان بازدید کرد.

وزير بهداشت خاطرنشان كرد: با توجه به اهميت بيمارستان فارابي به عنوان قطب چشم پزشكي كشور بايد اورژانس اين بيمارستان با بهترين تجهيزات و نيروي انساني تكميل شود تا پاسخگوي نيازهاي بيماران در آينده باشد.

دكتر جباروند رئيس بيمارستان چشم پزشكي فارابي نیز با بيان اينكه اين بيمارستان اولين و تنها قطب چشم پزشكي كشور است افزود: در اين بيمارستان خدمات روز چشم پزشكي به بيماران ارائه مي‌شود و 50 تا 60 درصد اساتيد این بیمارستان به صورت تمام وقت ارایه خدمت می کنند.

دكتر جباروند خاطرنشان كرد: پروژه ساخت اورژانس اين بيمارستان به متراژ 35 هزار متر و با برآورد هزينه‌اي حدود 90 ميليارد تومان و در بازه زماني 3 تا 4 ساله اجرا مي‌شود كه طي آن 120 تخت بيمارستاني به ظرفيت بيمارستان اضافه خواهد شد.

این گزارش حاکی است در اين بازديد بحث‌هاي كارشناسي درخصوص تكميل پروژه بخش اورژانس از نظر مالي و فني صورت گرفت.

گفتني است در اين بازديد دكتر آقاجاني معاون درمان، دكتر ايازي قائم مقام وزير در امور مشاركت‌هاي اجتماعي و خيرين سلامت، دكتر امامي رضوي قائم مقام وزير در امور دانشگاه‌ها، شهردار منطقه 11 و دكتر جعفريان رئيس دانشگاه علوم پزشكي تهران و  تعدادی از مسئولین و مديران وزارت بهداشت حضور داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: