کد خبر: ۷۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 17
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت از بخش‌های مختلف بیمارستان تخصصی پوست رازی بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید حسن هاشمی  ظهر امروز با حضور در بیمارستان رازی از بخش های اورژانس، بخش فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی، جراحی ترمیمی و درمانگاه پوست سریایی این بیمارستان  بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات بیماران و پرسنل این بیمارستان قرار گرفت.

بنابراین گزارش پس از این بازدید وزیر بهداشت در جلسه ای مشترک با مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بر نوسازی و ارتقای کیفیت فضاهای فیزیکی و همچنین ارتقای هتلینگ این بیمارستان تاکید کرد. 

دکتر هاشمی در این نشست با اشاره به این که در 20 سال گذشته خدمات پزشکی و درمانی در حوزه پوست پیشرفت های  چشمگیری داشته است بر لزوم توسعه خدمات این حوزه در آینده نیز تاکید کرد.

وزیر بهداشت با بیان این که روزانه 2 هزار نفر به بیمارستان تخصصی رازی مراجعه می کنند گفت: لازم است که بخش های تخصصی این بیمارستان گسترش یابد و  که اعتبارات لازم برای تحقق این امر از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر گرفته شده است.

دکتر هاشمی بر لزوم تغییر کاربری زمین این بیمارستان و همکاری شهرداری در این زمینه تاکید کرد و با اشاره به ضرورت حضور و مشارکت خیرین در این پروژه  تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیتهای خیرین در این زمینه استفاده کرد تا رغبت بیشتری برای ورود به دیگر پروژه ها داشته باشند.

در این بازدید دکتر آقاجانی معاون درمان، دکتر ایازی قائم مقام وزیر در امور مشارکت های اجتماعی و خیرین سلامت، دکتر امامی رضوی قائم مقام وزیر در امور دانشگاه ها و همچنین سردار اکبری و سردار صالحی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا حضور داشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: