کد خبر: ۷۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 08
شفا آنلاین>سلامت>اگر شما هم از آن دسته افرادي هستيد که دم کردن قهوه در وعده صبحانه برايشان خيلي وقت‌گير است، کمپاني آمريکايي Eagle Energy Vapor اين مشکل را حل کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،این کارخانه يک سيگار الکتريکي ساخته است که به شما اجازه مي‌دهد، کافئيني که در روز احتياج داريد را استنشاق کنيد. اين سيگارهاي الکتريکي فاقد نيکوتين هستند و زماني که نياز داريد هوشياري خود را بازيابيد، انرژي شما را در مدت زمان کوتاهي افزايش مي‌دهند.

ايده ساختن اين سيگارها، دريافت تمام خواص نوشيدني‌هاي انرژي‌زا از يک سيگار و حذف مضرات آنها و استفاده از فناوري‌هاي نوآورانه است که باعث مي‌شود کافئين بدون کالري يا شکر زودتر به بدن شما برسد. اين سيگار با استفاده از مواد طبيعي مانند عصاره جورن که منبع کافئين است، تورين که يک سولفور آمينواسيد ارگانيک و جنسينگ ساخته شده است.

خبر بد اين است که اين سيگار الکتريکي تنها حاوي 2 ميلي‌گرم کافئين است. بنابراين اگر مي‌خواهيد معادل کافئيني که در قهوه اسپرسو است دريافت کنيد، بايد تعداد زيادي از اين سيگارها بکشيد. اين سيگار الکتريکي آخرين محصول از مجموعه محصولاتي است که غذاهاي استشاقي نام دارند. در حال حاضر يک کمپاني فرانسوي به نام Aroma Vapologie هم پيپ‌هاي لوکسي را مي‌فروشد که شما با کشيدن آنها مي توانيد غذايتان را استنشاق کنيد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: