کد خبر: ۷۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 03
شفاآنلاین:سلامت>درمان>مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از راه‌اندازی پلی‌کلینیک سلامت خانواده خبر داد و گفت: افزایش آگاهی‌های زوجین در برقراری روابط جنسی سالم، از اهداف راه‌اندازی این پلی‌کلینیک است.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر مسعود حبیبی با اشاره به اینکه مشاوره و درمان بیماران و زوج‌های دارای مشکلات زناشویی در پلی‌کلینیک سلامت خانواده و کلینیک سلامت جنسی ارائه می‌شود، افزود: این مرکز با تشکیل کلاس‌ها و آموزش‌های لازم در این زمینه به بالابردن آگاهی‌های ارتباطی زوجین و برقراری روابط سالم و ایمن قبل و بعد از ازدواج کمک می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت خانواده به‌عنوان کوچک‌ترین واحد اجتماعی، عنوان کرد: برای پایداری و نشاط زندگی مشترک باید در مقوله سلامت جنسی نگاه متفاوتی ایجاد کرد و لذا ضروری است تا با بسترسازی فرهنگی، زوجین را نسبت به این مسأله مهم  حساس کرد.

مدیرعامل مجتمع‌ دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اینکه با فرهنگ‌سازی در این زمینه، مراجعه جوانان برای درمان و مشاوره و حتی آموزش مهارت‌های زناشویی به امری کاملا طبیعی تبدیل خواهد شد، عنوان کرد: بسیاری از اختلالات جنسی که ریشه فیزیولوژیکی و روانی دارد، مانند بسیاری از اختلالات و بیماری‌های عمومی کاملا قابل درمان و پیشگیری ‌است.

وی با اشاره به اینکه کلینیک سلامت جنسی در قالب پلی‌کلینیک خانواده مجتمع دارویی درمانی هلال ایران راه‌اندازی خواهد شد، اظهارکرد: بر این اساس برای درمان اختلالات و مشکلات جنسی با حضور مختصصان و کارشناسان پزشکی در زمینه‌های اورولوژی، زنان و مامایی، روانپزشکان و روانشناسان در قالب یک جفت کلینیک اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گفته حبیبی، علاوه بر مباحث درمانی اختلالات جنسی در این مرکز نسبت به آموزش توانمندسازی و مهارت‌یابی از طریق برگزاری جلسات گروهی و کارگاه آموزشی نیز اقدام می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: