کد خبر: ۶۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۲۵ تير ۱۳۹۴ - 2015July 16
شفا آنلاین>سلامت>در اینجا به معرفی غذایی می پردازیم که قادر است روده بزرگ، کبد و خون را پاکسازی کرده و خود را به هموگلوبین تبدیل کند.
به گزارش شفا آنلاین،کلرلا سرشار از کلروفیل می باشد، که با توجه به برخی تحقیقات به عمل آمده توانایی این را دارد که خود را به هموگلوبین تبدیل کند. گفتنی است که هموگلبین یک مولکول پروتئینی موجود در سلول های قرمز خون است که وظیفه حمل اکسیژن از ریه ها به بافت های بدن و همچنین انتقال کربن دی اکسید را از بافتها به ریه ها دارد. کلروفیل نیز در شکل گیری سلول های قرمز خون نقش مهمی دارد که به افراد مبتلا به کم خونی توصیه می گردد.

علاوه بر اینها در موارد زیر نیز کاربرد دارد:
پاک سازی کبد، روده بزرگ، و خون.

هوای آلوده ای را که هر روز در معرض آن قرار داریم را خنثی می کندبه تصفیه خون و رهایی بدن از سموم کمک می کند.

باید گفت که کلرلا یک نوع قلیایی مواد غذایی می باشد که به تعادل سطح PH کمک می کند. این ضروری است که PH بدن خنثی باشد، چراکه محیط اسیدی منجر به بروز طیف گسترده ای از بیماری ها می گردد.
 
 برای نتایج هرچه بهتر مسائل گوارشی توصیه می شود که روزانه نیم ساعت پیش از وعده های غذایی 3 تا 5 گرم (3گرم= 1 قاشق چایخوری) پودر خشک کلرلا مصرف شود.نکته مهم این است که کلرلا قابلیت حل شدن در آبمیوه های تازه، اسموتی ها و مخلوط ها را دارد.

مواد مورد نیاز برای اسموتی سبز:
4 عدد پرتقال/ 1 موز/ 2 کیوی حتی/ 1 دسته از برگ چغندر/ 1 قاشق چای خوری پودر کلرلا

مواد گفته شده را در مخلوط کن ریخته و با هم ترکیب کنید تا به یک ترکیب همگن درآید. سپس به آن 1 تا 1.5 لیتر آب افزوده و آن را به عنوان اسموتی در وعده صبح مصرف کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: