کد خبر: ۶۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۴ - 2015July 11
شفا آنلاين:جامعه پزشکی>آموزش-رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی خبر داد و گفت: داوطلبان تا پس‌فردا ۲۲ تیرماه فرصت دارند.

به گزارش شفا آنلاين،محمد حسین پورکاظمی گفت: داوطلبانی که موفق نشده­‌اند از تاریخ 12 تا 15 تیرماه نسبت به انتخاب رشته محل تحصیل خود اقدام کنند، می‌توانند از امروز ۲۰ لغایت 22 تیرماه جاری نسبت به انتخاب رشته­ محل یا ویرایش انتخاب­‌های خود، اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان بهتر است انتخاب رشته را به ساعات پایانی مهلت اعلام شده موکول نکنند، گفت: با توجه به ایجاد فرصت انتخاب رشته­ محل تحصیل از 20 تا 22 تیرماه، زمان اعلام معرفی متقاضیان پذیرش در دانشگاه شاهد نیز در هفته اول مرداد ماه اعلام خواهد شد.

پورکاظمی افزود: داوطلبانی که قبلا نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند نیز می‌توانند در مهلت تعیین شده به سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه و نسبت به اصلاح یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: از 23هزار نفر که مجاز به انتخاب رشته شده بودند، حدود 16 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته اقدام کردند و مهلت انتخاب رشته مجازشدگان بنا به درخواست داوطلبان تمدید شده است.

پورکاظمی گفت: نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام می‌شود.


فارس



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: