کد خبر: ۶۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۸ تير ۱۳۹۴ - 2015July 09
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: تحول درنظام سلامت کشور علاوه بر تامین سلامت مردم، توانسته موجب آبروی نظام اسلامی و دولت و مایه آرامش و آسایش مردم باشد.

به گزارش شفاآنلاین، وی پنجشنبه شب در نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم با بیان این مطلب افزود: اقدامات گسترده دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان در جامعه کاملا محسوس و قابل درک است.

وی با اشاره به جایگاه رفیع خدمت رسانی به مردم در مکتب والای اسلام، سلامتی را یکی از نعمت های بزرگ الهی دانست و گفت: تامین سلامت مردم و فراهم آوردن تمهیدات لازم در این جهت، خدمتی بسیار گرانقدر و ارزشمند است که در اسلام جایگاه مهمی دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در تحول نظام سلامت هنوز در ابتدای راه هستیم، بر ضرورت تداوم خدمت رسانی در حوزه های مختلف برای رسیدن به خودکفایی تاکید کرد. وی گفت: در دین مبین اسلام بر انجام اعمال به صورت جمعی تاکید شده و مجمع خیرین حوزه سلامت نیز توانسته با مشارکت و جلب کمک همه خیرین، فعالیت های موثر و با برکتی را به انجام برساند.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان تصریح کرد: احداث و یا تکمیل هزاران مراکز بهداشتی و درمانی توسط مجمع خیرین، اقدامی مهم و ذخیره روز معاد است، چرا که انسان تا زنده و در این دنیاست، باید آخرت خویش را آباد کرده و برای خود ذخیره های ارزشمند فراهم بیاورد.

نشست هم اندیشی خیرین سلامت استان قم به همت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید و با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) قم برگزار شد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: