کد خبر: ۶۸۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۴ - 2015July 05
متخصص طب سنتی عنوان کرد
شفاآنلاین:طب سنتی>درمان>یک متخصص طب سنتی ترکیبی برای رفع خارش, اگزما و کنترل دیابت از طریق پوست را عنوان کرد.
به گزارش شفا آنلاین : غلامرضا کردافشاری درباره کنترل دیابت از طریق پوست اظهار کرد: یکی از ترکیباتی خوبی که به بدن انرژی می‌دهد و بدن را اصلاح می‌کند, ترکیبی از سدر, مُورد و حنا است.

به گفته وی افراد می‌توانند به ترکیب سدر , مورد و حنا, روغن زیتون اضافه کنند و استفاده از این مخلوط بر پوست سردی‌ها را از بین برده و به باز شدن منافذ پوست کمک می‌کند, روغن زیتون این مخلوط مانع عفونت می‌شود.

این متخصص طب سنتی بیان داشت: این مخلوط برای کنترل و درمان دیابت, بی قراری‌ها, رفع لکه‌ها, رفع خارش, رفع اگزما و ... استفاده کنند؛ این ترکیب به بدن لطافت می‌بخشد.

کردافشاری اضافه کرد: این ترکیب از مخلوط 600 گرم سدر و 300 گرم مُورد و 50 گرم حنای بی رنگ با آب مخلوط کنند و کمی روغن زیتون به آن اضافه کنند؛ برای رفع خارش آب کرفس یا عرق شاه تره با مقداری سرکه یا روغن گل سرخ مخلوط کنند که می‌تواند خارش و اگزما را از بین ببرد حتی می‌تواند به جای شامپو استفاده کنند.

وی ادامه داد: افراد باید از درون خود را پاکسازی کنند. این افراد برای رفع حساسیت‌های غذایی می‌توانند ماء الجبن مصرف کنند یا می‌توانند عرق کاسنی و شاه تره را گرم کنند همراه با خاکشیر صبح ناشتا مصرف کنند که به پاکسازی درونی بدن کمک می‌کند.

این متخصص طب سنتی بیان داشت: مصرف لوسیونی از عرق کرفس با روغن گل سرخ یا سرکه یک مقدار سرکه خارش را کاهش داده یا برطرف می‌کند.

کردافشاری خاطرنشان کرد: یک ترکیب دیگر برای رفع خارش و اگزما آن است که گل همیشه بهار را پودر کنند و مقداری حنای بی‌رنگ و پودر لیمو عمانی به آن اضافه کنند بنابراین  اگر چند شب از این ترکیب استفاده کنند اثرات مفید آن را می‌بینند.

تسنیم

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
0
0
همانگونه که در طب قدیم مرسوم بوده هویچ آبپز و رنده شده البته آبدار بر قسمتهایی که دچار این عارضه بوده میالیدند و بعد مدتی آنرا شسته و تکرار میکردن بدین محل اگزما بهبود میافت همچنین استفاده بشکل فوق محل خارش های جلدی را التیام میبخشد و المانهای عفونتی را می زداید نه تنها بنده بلکه اطرافیان بکرات این روش حیرت انگیز را بهتر از دارو های مرتبط تجربه کرده ایم. با آرزوی سلامتی همگان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: