کد خبر: ۶۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 21
شفا آنلاین>طب سنتی>پیاز یا سیر خرد شده که در انتهای جوراب قرارداده شود ، راهی ساده و نه چندان معروف برای فعال کردن اعصاب منتهی به پا محسوب می‌شود .
 
به گزارش شفا آنلاین،در طب باستانی چین ، کف پای فرد را دروازه ورود به سایر بخش‌های بدن می‌دانند چون به سیستم‌های عصبی ، بسیار وابسته است . کف پای شما ، مانند دست‌های تان ، پُر از اعصاب است ( ۷۰۰۰ عصب ) که به اندام‌های گوناگون در سراسر بدن مربوط می‌شوند . وقتی تمام روز کفش به پا دارید و کفش‌تان از چرم غیر طبیعی است و پاهای‌تان را آسیب می‌زند ( مانند پاشنه‌های بلند ) ، سیگنال‌های الکتریکی فرستاده شده به پاهای‌تان خفه و خاموش و سرکوب می‌شوند . فعال کردن اعصاب منتهی به پاها ، از آن‌چه فکر می‌کنید مهم تر است . دو راه برای تشدید و فعال کردن این اعصاب وجود دارد : راه رفتن در بیرون بدون کفش ( در پارک یا در ساحل ) ، و یا با استفاده از پیاز !
پیاز یا سیر خرد شده که در انتهای جوراب قرارداده شود ، راهی ساده و نه چندان معروف برای فعال کردن اعصاب منتهی به پا محسوب می‌شود . پیاز یا سیر ، در تماس با پوست باعث از بین رفتن میکروب و باکتری شده و با تولید اسید فسفریک که جذب خون می‌شود ، به‌عنوان عاملی گندزدا و پالایشگر عمل می‌کنند . امتحان کنید !

ساعت 24
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: