کد خبر: ۶۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 11
شفاآنلاین:اقتصاد>بیمه و بانک>مدیرعامل بانک اقتصادنوین به همراه علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی از شش شعبه این بانک در شهر تهران بازدید و با کارکنان این شعب به گفت‌وگو پرداخت.
به گزارش شفا آنلاین : حسن معتمدی در این دیدارهای صمیمی ضمن پرس‌وجو از مشکلات احتمالی و پیشنهادات همکاران، گفت: با آغاز بانکداری خصوصی در کشور تحول در نظام بانکی آغاز شد، به طوری که امروز خدمات مدرن و نوینی توسط بانک‌ها به مشتریان ارایه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین طلایه‌دار این تغییرات بود، گفت: نخستین بانک خصوصی بودن مسئولیت بانک اقتصادنوین را در نظام بانکی کشور دو چندان کرده است، در چنین شرایطی باید بکوشیم به عنوان بانک الگو، اثربخشی مناسبی از خود به جای بگذاریم.
وی افزود: از جمله شاخص‌های مهم در بانک اقتصادنوین ضریب مطلوب بهره‌وری است، هر چند که این نسبت کافی نیست و لازم است همه کارکنان در همه سطوح بکوشند تا ضریب بهره‌وری در بانک اقتصادنوین بیش از پیش بهبود یابد.
معتمدی همچنین به لزوم توجه به افزایش درآمدهای غیرمشاع در بانک اقتصادنوین تاکید کرد و گفت: توجه به این نوع از درآمدها، زمینه را برای کاهش قیمت تمام شده پول در بانک فراهم می‌کند.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به لزوم توجه به الگوهای نوین مدیریت در اداره شعب اشاره کرد و گفت: در گذشته مدیریت در شعب بانک‌ها وظیفه‌ای بود، در حالی که نیاز امروز مشتریان اداره شعب بر اساس الگوهای مدیریت کسب و کار است، که باید مورد توجه قرار گیرد.
لازم به ذکر است شعب نازی‌آباد، شهرری، بعثت، افسریه، چهارراه آیت و میدان نبوت شعبی بودند که حسن معتمدی به همراه معاون عملیات بانکی و مدیر امور شعب تهران از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفت‌وگو نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: