کد خبر: ۶۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 11
شفاآنلاین:سلامت>زیبایی>توت فرنگی حاوی ترکیب طبیعی است که به عنوان ضدالتهاب عمل می کند. برشی از توت فرنگی تازه را روی پف چشم قرار دهید و در جای خنک دراز بکشید و پس از 10 دقیقه بشویید.
به گزارش شفا آنلاین : با توت فرنگی می توانید چهره ای زیبا بدست بیاورید.
 

موهای براق و ابریشمی با توت فرنگی :

8 عدد توت فرنگی رسیده را که تقریبا قابل خوردن نیست له کنید و با یک قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط کنید و به طور کامل به پوست و مو بمالید.پس از 20 دقیقه با شامپو بشویید.

 

اسکراب خوش بو با توت فرنگی :

کافی است 10-12 عدد توت فرنگی کوچک له شده و غیرقابل خوردن را با یک قاشق چای خوری شکر و یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید و سپس به تمامی بدن به طور گردشی بمالید تا سلول های مرده از بین برود.

 


سفید کردن دندان با توت فرنگی :
پالپ تازه توت فرنگی را به دندان بمالید یا با مقداری جوش شیرین مخلوط کنید و به دندان بمالید.
پس از 10 دقیقه دهانتان را بشویید.

 

برطرف کردن پف زیرچشم با توت فرنگی :

توت فرنگی حاوی ترکیب طبیعی است که به عنوان ضدالتهاب عمل می کند. برشی از توت فرنگی تازه را روی پف چشم قرار دهید و در جای خنک دراز بکشید و پس از 10 دقیقه بشویید.

 

شادابی پوست با توت فرنگی :

این میوه حاوی ترکیبات متعدد و آنتی اکسیدان است که سلول های پوست را تازه می کند و باعث شادابی پوست می شود. توت فرنگی را نصف کنید و به پوست بمالید و پس از چند دقیقه با آب خنک بشویید.

 

درمان طبیعی آکنه با توت فرنگی :

7 عدد توت فرنگی له شده را با یک قاشق غذاخوری ماست غلیظ مخلوط کنید و به صورت بمالید و پس از 10 دقیقه بشویید. این کار را هفته ای 2 بار انجام دهید.

 

اسکراب پا :

8 تا 10 عدد توت فرنگی، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چای خوری نمک را با هم مخلوط کنید و آرام و به مدت چند دقیقه به پا بمالید و بگذارید کمی بماند، سپس بشویید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: