کد خبر: ۶۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 11
رئیس بیمارستان کسری در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس بیمارستان کسری گفت: دست اندرکاران تعیین تعرفه های پزشکی باید مشخص کنند با توجه به وضعیت درآمدی سایر اصناف آیا تعرفه های مشخص شده برای گروههای مختلف پزشکی قابل قبول است یا نه؟

دکتر سیدحسین حقیقی آزاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: تعرفه ای را باید نظام پزشکی و تعرفه ای را هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین کنند.اما مسئله اصلی اینجاست که اگر نظام پزشکی باید تعیین تعرفه کند پس وزارت تعاون دراین میان چه نقشی دارد و بر عکس.

وی اظهار کرد: درحقیقت باید ستادی ایجاد شود که تمام جوانب نظیرمسئله بهداشت مملکتی، احتیاجات پزشکان، نیازهای سلامت جامعه،هزینه ها،مخارج و در آمدهای پزشکان را از نظر زندگی اشان نسبت به تسهیلاتی که انجام داده اند نیز مورد بررسی قرار دهند و بعد تعرفه ها را تعین کنند.

وی اذعان کرد: برای نمونه یک بازاری که مقداری پول در حجره اش می گذارد و می گوید من باید سرمایه گذاری و زندگی کنم و این اندازه هم درآمد خواهم داشت، کسی هم به آن حرفی نمی زند.اما سرمایه ای که یک پزشک طی سالیان مختلف جمع آوری می کندآیا نباید از آن بهره مند شود؟ بنابراین تعرفه ها وتسهیلات کلی برای بیمار و پزشک باید به گونه ای تعین شود که نه سیخ بسوزد نه کباب!

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: