کد خبر: ۶۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 10
شفاآنلاین:سلامت>تغذیه>سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی، مرداد ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین : برگزاری رخدادهایی در زمینه مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی با هدف به تصویرکشیدن افق‌های بلندمدت این صنعت است، به تصویرکشیدن نیازها در آینده و بحث و گفتگو و پیداکردن راه حل‌های اساسی از جمله اهداف اصلی برگزاری سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی است.

این امر باعث می‌شود که همایش با نگاهی واقع‌بینانه به جلو حرکت کند و تحولی در صنعت مکمل‌ها به وجود بیاورد. بر اين اساس، پس از مطالعات گسترده و با تلاش مؤسسه رسایش و با همراهی اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی و سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران اولین همایش مکمل‌های غذایی، رژیمی و دارویی افق ۱۴۰۴ مرتبط با تولید و واردات مکمل‌‌ها در راستاي ارتقای كيفيت خدمات بهداشتي و درماني كشور و بهبود سلامت جامعه ۲۰، ۲۱ و۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۲ برگزار شد.

در همین راستا، پس از برگزاری موفقیت‌آمیز و پربار اولین همایش و استقبال درخور متخصصان این حوزه، برگزاری متناوب همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با رویکردهای خاص مد نظر قرار گرفت و ۲۸، ۲۹ و۳۰ خرداد ۱۳۹۳ دومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با نگاهی به تجویز و مصرف منطقی مکمل‌های ورزشی برگزار شد.

دکتر عباس کبریایی‌زاده رئیس سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران به عنوان رئیس شورای سیاست‌گذاری و دکتر سیدعلی کشاورز متخصص تغذیه و مدیر گروه تغذیه بالینی دانشکده تغذیه و رژیم‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان دبیر علمی همایش فعالیت دارند.

همچنین دکتر محمد تقی‌خانی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و مشاور وزیر ورزش و جوانان، دکتر جعفر میرفخرایی دبیر انجمن تولیدکنندگان داروها و فرآورده‌های گیاهان دارویی، دکتر علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال، دکتر امید سبزواری رییس انجمن متخصصین علوم دارویی و دکتر حسن شکوهی رییس اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی فعالیت دارند.

سومین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی با حمایت و همراهی وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، انجمن متخصصین علوم دارویی ایران و اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های رژیمی، غذایی، ویتامینی و گیاهی، در روزهای ۲۸، ‌۲۹ و ۳۰ مرداد ۹۴ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: