کد خبر: ۶۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 10
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان در پی ابراز نارضایتی برخی از گروه های پزشکی نسبت به تعرفه های درمانی سال 94 گفت: نارضایتی پزشکان از تعرفه های کنونی بدون شک نوعی بی انصافی است.

دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ما باید سطح جامعه را در نظر بگیریم و مردم را هم ببینم که با چه مشکلاتی زندگی می کنند. الان در برخی گروههای پزشکی تعرفه ها افزایش زیادی پیدا کرده که البته معتقدم  ضرورتی هم نداشت.

وی ادامه داد: حال آن که در برخی گروهها نیزتعرفه ها پائین و نیازمند اصلاح بود اما به نظر من در خیلی گروهها تعرفه ها بیشتر از انتظار جامعه افزایش یافته به ویژه در خدمات سرپایی که هزینه های زیادی را برای مردم به جا می گذارد اما با توجه به اینکه وضعیت معیشتی مردم خوب نیست بنابراین جامعه پزشکی هم نباید خودش را جدا از مردم ببیند و باید شرایط مردم  را هم رعایت کند.

وی در پاسخ به این سوال شفا آنلاین که آیا امکان دارد با وجود نارضایتی از تعرفه های درمانی پدیده زیرمیزی رخ دهد، بیان کرد: به نظر من الان زیاد هم به پزشکان پول داده می شود پس در صورت دریافت وجه اضافه باید به شدت  با متخلفین برخورد شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: