کد خبر: ۶۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 05
شفاآنلاین :اجتماعی >آموزش وپرورش >مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ از ایجاد صندوق رسیدگی به شکایت و انتقادات برای رسیدگی به شکایات معلمان در خصوص بیمه تکمیلی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین ،مرتضی ادیانی ، در خصوص نارضایتی‌های تعدادی از معلمان از خدمات بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ، اظهار داشت: طبیعتاً هر صندوق بیمه‌ای به تناسب منابع خود خدمات ارائه می‌دهد این نارضایتی‌ها تا حدی طبیعی بوده و تا حدی بیمار است چرا که برنامه‌ریزی‌ها درست نیست.

وی ادامه داد: به طور مثال یکی از نارضایتی‌ها مربوط به پرداخت یک ماهه فاکتورها بود که برای قرارداد جاری تلاش می‌کنیم آن را به 15 روز کاش دهیم. از طرف دیگر برخی نیازهای بیماران به طور مثال جراحی فک یا بینی که به لحاظ پزشکی ضروری است عمل زیبایی محسوب شده و تحت پوشش بیمه‌ها نیست.

مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ افزود: ما مدنظر داریم که یک نفر از مجموعه آموزش و پرورش را در سیستم خود داشته باشیم و حتی اتاقی را در این مجموعه برای افرادی متشکل از دو دستگاه اختصاص دهیم که فقط به شکایات و انتقادات رسیدگی کنند و مشکلات به صورت مشترک حل شود. ضمن اینکه برای استان‌ها نیز بنا داریم  با ایجاد صندوق رسیدگی به شکایات که گروهی آن را بررسی خواهند کرد اوضاع را سامان‌دهیم و در این مورد موارد مربوط به سطوح بالا را خود بنده به شخصه پیگیری کنم.

ادیانی همچنین گفت: فاصله بین تعرفه دولتی تا خصوصی بسیار زیاد است لذا بیمه‌های تکمیلی فقط می‌تواند این فاصله را پوشش دهند در کشور ما بیمه تکمیلی به معنای خاص، تعریف نشده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص چرایی 16 ماهه بودن قرارداد با آموزش و پرورش نیز گفت: یکی از دلایل آن نقل و انتقالات معلمان است که در مردادماه هرسال انجام می‌شود و ما برای جلوگیری از مشکل‌دار شدن قراردادها مدنظر داشتیم که قرارداد تا پایان شهریور به پایان برسد. از سوی دیگر پیشنهاد ما برای قرارداد بیش از یک سال است چرا که در قراردادهای یک ساله فقط سه ماه طول می‌کشد که اطلاعات بین دو سیستم ردوبدل شود و سه ماهه آخر نیز عموماً به دلیل ورود بدهی‌ها، سرویس‌ها با مشکل‌دهی روبرو می‌شود بنابراین بیمه شده 6 ماه متولی ندارد درصورتی که با قراردادهای با مدت بیشتر اطلاعات به طور دقیق کامل می‌شود، گزارشات بیمه‌ای به درستی ارائه و ارائه خدمات بیمه شده تسهیل می‌شود. یکی از مهمترین مزیت‌های این مورد نیز جلوگیری از تخلفات بیمه‌ای است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ماشاالله رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
0
0
کاش این بیمه سرنگون می شد با این خدماتش دستشون با ببمه خدمات تو هم هست مال خودشونه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: