کد خبر: ۶۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 04
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >بهداشت ودرمان >رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت نیروی متخصص ایران در حوزه سلامت بسیار بالاست و حتی کشورهای اطراف ما هم می تواند از این ظرفیت استفاده کنند.



به گزارش شفاآنلاین لاریجانی در مراسم افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد (ع) تبریز، با بیان اینکه موضوع سلامت یکی از مباحث مهم کشور است گفت: باید قدردان پیشرفت هایی باشیم که در زمینه بهداشت، درمان و سلامت در کشور ما رخ داده است.

لاریجانی با بیان اینکه ساماندهی وضع بهداشت، درمان و سلامت کشور کار مهم مجلس در سال 93 بود که این تلاش مجلس امسال نیز ادامه دارد گفت: در سال 92 به علت جهش های به وجود آمده در قیمت ارز و کمبود منابع شاهد به وجود آمدن شرایط  ناگواری در زمینه سلامت بودیم که مردم از نظر بهداشت و درمان در شرایط سختی قرارگرفتند.

دانشگاه آزاد ،فعال درعرصه بهداشت دهان ودندان

لاریجانی گفت: فعالیت دانشگاه آزاد در زمینه بهداشت دهان و دندان نیز بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدوارم این بیمارستان روزهای آتی خدمات رایگانی به مردم ارایه دهد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این گونه اعیاد باعث بیداری همه ما می شود، به ویژه نیمه شعبان که میلاد امام زمان (عج) است و همه فیوضات الهی در زمان های مختلف از طریق این امام شریف به عالم می رسد و این وابستگی تنها وابستگی فکری نیست، بلکه وابستگی وجودی است و همه ما در تمامی لحظات به وجود امام زمان نیازمند هستیم.

رئیس مجلس از مسئولان بیمارستان خواست برای مراجعه کنندگان ارائه خدمات 20 روز  رایگان  باشد.

همزمان با افتتاح این بیمارستان، طرح های مهمان سرای 120 تختخوابه و دانشکده دندانپزشکی مجهز به 120 یونیت به صورت ویدیو پروژکتور توسط آیت الله مجتهد شبستری و دکتر لاریجانی افتتاح شد.

افتتاح بیمارستان فوق تخصصی امام سجاد (ع) در تبریز

بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی امام سجاد تبریز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

رئیس بیمارستان امام سجاد تبریز گفت : این بیمارستان در 4 طبقه در بیست هزار مترمربع در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است.

دکتر هاشمی افزود: ام آر آی، سی تی اسکن و رادیو لوژی،  جراحی مردان و زنان ، درمانگاه، اورژانس، داخلی، عمومی، کودکان و قسمت اداری از بخش های بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی امام سجاد(ع) تبریزاست. 

وی گفت: این بیمارستان 7 اتاق و 30تخت ویژه دارد و برای ساخت آن 185میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر هاشمی افزود: در مرحله اول، این بیمارستان با140تخت به همه بیمه های درمانی خدمات ارائه می کند.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) تبریزگفت: دراین بیمارستان استانداردهای روز دنیا رعایت و مجهز به تجهیزات پیشرفته شده و به صورت الکترونیک مدیکال و بدون کاغذ اداره خواهدشد.

هاشمی افزود: با افتتاح این بیمارستان خدمات درمانی با کیفیت بالا به همشهریان ارائه می شود وآموزش دانشجویان رشته های پزشکی نیز دراین بیمارستان صورت می گیرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: