کد خبر: ۶۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 31
وزیربهداشت:
شفاآنلاین:سلامت>بهداشت و درمان>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امام خمینی(ره) استکبار ستیزی را به عنوان مهمترین حادثه قرن در جهان احیا کرد.
به گزارش شفا آنلاین : سید حسن قاضی زاده هاشمی روز یکشنبه در حاشیه آیین ادای احترام به مقام شامخ امام راحل اظهار کرد: امام خمینی (ره) به همراه مردم ایران اسلام ناب محمدی (ص) و استکبارستیزی را در قرن معاصر احیا کردند.

وی با اشاره به ایمان و اعتقاد راسخ امام راحل به تحقق وعده الهی در پیروزی مستضعفین بر مستکبرین، از مبارزه با استکبار و طاغوت دست نکشید و در این راه با برخورداری از حمایت همه جانبه مردم بزرگترین انقلاب دینی و مردمی در جهان را به پیروزی رساند.

وی ، افزود: باورهای اعتقادی و عملی امام خمینی (ره) موجب سربلندی مردم ایران اسلامی در جهان شد.

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی با بیان اینکه نگاه امام راحل به محرومان باعث شد که امروز ایشان در دنیا بطور واحد شناخته شوند، تاکید کرد: این باور و اعتماد قلبی مردم به امام راحل موجب ایستادگی ملت در برابر همه مشکلات شده است.

هاشمی اظهارکرد: فرزندان امام در دانشگاه ها با پیروی از خط ولایت فقیه و امام توانستند سنگر مقاومت را در دوران دفاع مقدس و نیز در دوران سازندگی حفظ کنند و مهمترین چیزی که امام راحل همواره بر آن تاکید داشتند حفظ وحدت و همدلی بود که خود رمز پیروزی مردم با بصیریت ایران اسلامی بود.

وی افزود: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی پیچیده تر از گذشته عمل می کنند و اتفاقاتی که هم اکنون در منطقه از سوی تکفیریها و گروه تروریستی داعش در حال وقوع است خود بیانگر این امر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: ملت ایران اسلامی امروز به خوبی دریافتند که تنها با حفظ وحدت و همدلی می توانند جلوی تمام تفرقه افکنی های دشمنان بایستند و توطئه های آنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

هاشمی گفت: شما دانشگاهیان هم تنها با حفظ وحدت و همدلی می توانید اندیشه، افکار و تدبیر امام راحل را در جامعه گسترش دهید و باید همواره دغدغه های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در رفع محرومیت زدایی از جامعه و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به گروه مستضعف جامعه را مد نظر قرار دهید.

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه اعضای کمیته دانشگاهیان سراسر کشور روز یکشنبه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به مقام شامخ امام خمینی (ره) ادای احترام کرد.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: