کد خبر: ۶۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۸ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - 2015June 04
شفاآنلاین :اجتماعی >سربازی >معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ورزش بر استفاده از ظرفیت های جوانان در دوره سربازی تاکید کرد.
به گزارش شفاآنلاین،دکتر گلزاری در هفتمین جشنواره جوان سرباز افزود: امروز برکسی پوشیده نیست که سربازان شاداب و فعال در دفاع از مرزهای امنیت و اخلاق در جامعه گام برمی‌دارند و نقش پررنگی نیز برعهده گرفته‌اند که ما باید قدردان آنان باشیم.


وی گفت: سربازان غاصب آمریکایی که بیشترین امکانات را داشتند حدود 20 درصدشان پس از بازگشت به کشور یا خودکشی کرده یا قصد خودکشی داشتند یا دچار دیگر عوارض روحی و روانی شده‌اند این در حالی است که در ایران چنین مسائلی وجود ندارد و سربازان روحیه بالایی دارند و بیشتر آنان نیز از دوران خدمت به عنوان دورانی خاطره‌انگیزه یاد می‌کنند.

آقای گلزاری ادامه داد: جوانان ما پاک‌ترین ، مقاوم‌ترین و باهوشترین جوانان دنیا هستند و بسیاری از آسیبهای جوانان ما نیز آسیب‌های عمیقی نیست و می‌توان آن را با صلح و احترام و بصیرت رفع کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت ارتقا شان و منزلت سربازان گفت: باید در این باره گام‌های مهمی برداشته شود چرا که متاسفانه با کم‌کاری‌های ما، بسیاری از سربازان دوره خدمت سربازی را رنج‌آور می‌دانند.

گلزاری با بیان اینکه باید فعالیت عده‌ای برای خرید سربازی را  از بین برد، افزود: دوره سربازی دوره معنوی، اخلاقی و علمی است و اتفاقا در این دوره بسیاری از نارسایی‌های خانوادگی و نازپروری‌های جوانان رفع می‌شود چرا که ممکن است در خانواده و مدرسه تربیت صددرصدی وجود نداشته باشد و این شکنندگی بچه‌های ما به خاطر کم‌کاری خانواده‌ها و تناقضات در مدارس است بنابراین فعالیت جوانان در نیروهای مسلح در دوران سربازی می‌تواند این نارسایی‌ها را جبران کند.

وی با طرح این پرسش چرا سربازی از چشم جوانان ما افتاده است؟ گفت: پاسخ به این مهم نیازمند کار فرهنگی جدی و علمی است تا موارد منفی را رفع کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
0
شوخیت گرفته دکتر ؟؟؟؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: