کد خبر: ۶۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 30
شفاآنلاین:اجتماعی >جوان >معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش با بیان این که سربازی از چشم جوانان افتاده است گفت: این موضوع باید کارشناسی شده و کارهای فرهنگی، علمی و جدی در این حوزه صورت گیرد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمود گلزاری روز شنبه در هفتمین جشنواره جوان سرباز با طرح این پرسش که چرا سربازی از چشم جوانان افتاده است گفت: سربازی دوران خوب، سازنده، اخلاقی، معنوی و علمی است که می تواند از بسیاری از جهات نارسایی های خانواده و تربیتی را برطرف کند.

وی با اشاره به پدیده نازپروردگی و شکنندگی در خانواده ها گفت: ضعف بچه ها به دلیل زیاده روی خانواده ها و تناقضاتی است که در مدارس وجود دارد و با خدمت سربازی برطرف می شود.

گلزاری اضافه کرد: با تلاش نیروهای مسلح این نارسایی در بین جوانان برطرف شده و سربازی به عنوان مکمل امور تربیتی به شمار می اید.

وی با بیان این که هم اکنون بیش از 20 درصد جوانان آمریکایی که در عراق به سر می بردند خودکشی کرده یا در مرز خودکشی هستند گفت: سربازان آمریکایی که در عراق حضور داشتند دوره های روانی خود را سپری کرده و خاطرات جنگ را می نویسند این در حالی است که سربازان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با محرومیت های زیاد ایستاده و پاسدار معنویت بودند.

گلزاری اضفه کرد: اگر جوانان وارد آسیب یا مساله ای می شوند این آسیب عمق نداشته و مشکلات آنها با یک راهکار همراه با محبت و بصیرت برطرف می شود چرا که جوانان ما نسبت به جوانان دنیا شادتر و باهوش تر هستند براین اساس باید قدر آنها را بدانیم.

ادامه دارد...

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: