کد خبر: ۶۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - 2015May 28
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن متخصصان داخلی با انتقاد از اینکه مردم برای درمان سرطان زمانی به پزشک مراجعه می کنند که به متاستاز تبدیل شده است، گفت:نباید مراجعه به پزشک را به تاخیر انداخت و با درمان های خانگی به جنگ با سرطان رفت.
به گزارش شفا آنلاین- ایرج خسرونیا رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران با اشاره به اینکه مرگ سرطانی در ایران بیش از سایر کشورهاست، اظهار داشت:به علت تاخیر در مراجعه به پزشک برای تشخیص و درمان سرطان میزان مرگ و میر با سرطان در کشور روبه افزایش است، بطوری که این آمار در ایران بیش از سایر کشورهاست.

وی با اشاره به اینکه اغلب مردم با درمان‌های خانگی سعی در بهبود بیماری خود دارند، افزود:نباید با درمان‌های خانگی با سرطان مبارزه کرد و متاسفانه بیمار زمانی به پزشک مراجعه می‌کند که سرطان کل بدن او را فراگرفته است.

وی اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های جمعی را عامل مهمی در آگاهی رسانی برای نحوه برخورد با انواع سرطان‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:هنوز علت سرطان در هیچ جای دنیا شناخته نشده و نمی‌توان علت خاصی را برای آن ذکر کرد اما سبک زندگی؛ نوع مواد غذایی مصرفی و تحرک از جمله عواملی هستند که در پیشگیری از ابتلا به سرطان موثرند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: