کد خبر: ۶۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 06
شفاآنلاین:رئیس بیمارستان فارابی گفت :این بیمارستان از جمله مراکزی است که به خاطر بهره مندی ازمتخصصین برجسته وکادردرمانی بسیار قوی ونیز تجهیزات بسیار پیشرفته ،درحال حاضرقابل رقابت با بهترین و مجهزترین مراکز چشم پزشکی امریکا است.

دکتر محمودجباروند در حاشیه بیست و یکمین سمینار سالانه فارابی  که ازامروز آغازشد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین به تشریح جزئیات این سمینارپرداخت و اظهار کرد:همیشه مباحث این سمینار سالانه، تازه های چشم پزشکی در زمینه های فوق تخصصی مختلف و نوعی جدال علمی و تبادل تجربیات است و شکر خدا در راستای ارتقاء خدمات کیفی درمانی و رضایتمندی بیماران سودمند است.

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان در این سمینار به طور سالانه حدود 850 تا 900 نفر است و خوشبختانه امسال هم با استقبال بی نظیر پزشکان مواجه هستیم.

وضعیت تجهیزات بیمارستان فارابی

وی در ادامه گفتگو با شفا آنلاین درباره وضعیت تجهیزات بیمارستان فارابی خاطرنشان کرد: بیمارستان فارابی از جمله مراکزی است که قابل رقابت با بهترین و مجهزترین مراکز چشم پزشکی امریکا است به همین خاطرنیزروزانه تعداد زیادی مراجعه ودرمان دراین بیمارستان صورت می گیرد.

اثرات تحریم ها

جباروند تأکید کرد: خوشبختانه به رغم تحریم ها شکر خدا ما از نظر تهیه تجهیزات پزشکی چه به صورت وسایل چشم پزشکی و وسایل یکبار مصرف و مصرفی بیماران هیچ گونه مشکلی نداریم و همه برندهای مشهور دنیا در بیمارستان فارابی در خدمت همه مراجعین هستند.

‫چشم پزشکی‬‎ ile ilgili görsel sonucu

بیشترین مراجعین بیمارستان فارابی

به گفته وی تمامی کسانی که درکشور مشکلات چشمی دارند به ویژه آنهایی که صعب العلاج هستند به این بیمارستان مراجعه می کنند. بیماران مراجعه کننده به برخی بیمارستان ها نیز به بیمارستان فارابی ارجاع شده و تحت درمان قرار می گیرند.

وی همچنین افزود: به طور کلی بیشترمراجعین ما بیماران مبتلا به آب مروارید، عیوب انکساری، شبکیه، تومورهای چشمی و بیماران مبتلا به آبسه و پلک مجاری اشکی و... هستند که بیمارستان فارابی قطب فوق تخصصی این رشته هاست وبه درمان این بیماران می پردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: