کد خبر: ۶۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 06
شفاآنلاین:سلامت>طب سنتی> یک متخصص طب سنتی علل بروز بلوغ زودرس در دختران و فواید خاک‌بازی برای بچه‌ها را تشریح کرد.
به گزارش شفا آنلاین،مهدی فهیمی متخصص طب سنتی با بیان اینکه تغییر مدل زندگی در ایران به نفع چه کسی است؟ اظهار داشت: بلوغ زودرس دخترها که از کم تحرکی عارض می‌شود و این مسئله از لحاظ مزاج شناسی قابل حل است.

باید با طبیعت از بچگی آشنا شویم

وی با مطرح کردن این سئوال که چرا بازی‌های محلی برداشته شده و بازی یارانه‌ای در بین بچه و حتی بزرگسالان رایج شده است؟ به خاک بازی, آب بازی و آتش بازی اشاره کرد و گفت: روانشناسان عقیده دارند که بچه‌ای که خاک بازی نکرده باشد, منطقی بزرگ نمی‌شود. بنابراین باید با طبیعت از بچگی آشنا شد البته این در حالی است که در کانادا هم اکنون در هر محله ای خاک بازی راه انداختند.

در چین ساده ترین گیاه‌ها به گرانترین قیمت فروخته می‌شود

این متخصص طب سنتی ادامه داد: ایرانی‌ها برای گرفتن خدمات طب سنتی به چین می‌روند و در چین ساده ترین گیاه‌هان به گرانترین قیمت فروخته می‌شود.

فهیمی گفت: آبگوشت سنتی ایران در دنیا مورد بحث قرار گرفته است, این درحالی است که ما تازه سراغ فست فود رفتیم. حمایت از طب ایرانی حمایت از یک فرهنگ و یک خواست ملی و جهانی نباید فراموش شود.

ایران بزرگترین وارد کننده سموم است

وی ادامه داد: بزرگترین واردکننده سموم در دنیا ما هستیم. باید جهادی به نام جهاد سلامت شکل گیرد. چرا یک ایرانی باید برود در گرجستان و مالزی درمان طب سنتی دریافت کند؟

در کانادا چه اتفاقی افتاده که می‌گویند پیشتاز در طب سنتی است؟

این متخصص طب سنتی بیان داشت: در بخش گیاهان دارویی چقدر ثروت داریم. می‌توانیم تولید فرآورده‌های خاص داشته باشیم. در کانادا چه اتفاقی افتاده که می‌گویند پیشتاز در طب سنتی هستند؟

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: