کد خبر: ۶۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 03
شفا آنلاين:سلامت>زیبایی- پوست چربی دارم و وقتی صابون می‌زنم خیلی پوسته‌پوسته می‌شود. اصلاً نمی‌توانم صورتم را اصلاح کنم چون کل صورتم جوش می‌زند. چه کار کنم؟

به گزارش شفا آنلاين،در مواردی که شخص پوستی چرب و مستعد جوش دارد، بهترین توصیه استفاده از محلول‌ها یا لوسیون‌های مخصوص پوست چرب و شستن پوست با آب سرد و خشک کردن آن با دستمال کاغذی نرم و لطیف است. شستن صورت یک یا دوبار به این صورت تا حد زیاد وضعی بهتر برای پوست ایجاد می‌کند ولی در صورتی که زمینه جوش در صورت باشد، بهتر است فرد تحت نظر پزشک متخصص درمان شود.


چه کار کنم تا پوست شاداب و جوانی داشته باشم؟ چند بار به متخصص پوست مراجعه کرده‌ام اما جوابی نگرفته‌ام.

مراقبت‌های پوست بستگی به سن فرد دارد. مثلاً اقدامات قبل از 40سالگی و بعد از 40سالگی متفاوت است. در سنین 30 تا 40سالگی، استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و کرم‌های ضدچروک، رعایت تغذیه مناسب و مصرف آب به میزان کافی مهم است. خانم‌ها بعد از 40 سالگی به‌خاطر تغییر هورمون‌ها یکسری مراقبت‌های خاصی را باید انجام دهند ولی بعد از 40سالگی به احتمال زیاد نیاز به روش‌های میکرودرم ابریژن و دستگاه RF است. همچنین استفاده از لیزرهایی که در ایجاد رشته‌های کلاژن در لایه‌های زیرین پوست مؤثرند، می‌تواند کاربرد داشته باشد.




غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ایران
|
United States
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
چچچچچچچچچچچچچچرت
چرت
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
سلام من 22سالمه و پوستمم چربه ولی روی دماغم با روی پیشونیم پوسته میشه و مستعد جوش هستش از مرطوب کننده و لوسینوا استفاده کردم ولی هیچ تاثیری نداشت میشه راهنمایی بیشتری بکنین ممنون میشم؟؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید تا ابتدا یکسری آزمایش برایتان تجویز شود و پس از بررسی میزان چربی خون و سایر فاکتورهای مربوطه درمان لازم ارایه گردد.ضمن اینکه توصیه نمی کنیم خودسرانه ازدارو یا کرمی استفاده نمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
سلام من رفتم دکتر دکتر برام صابون وکرم ترکیبی داد بعد دو روز استفاده پوست صورتم پوسته پوسته شد
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
سلام من پوستم چرب واز موقعی که از پودر انیا استفاده کردم جا پیشونیم پوسته شده ومیسوزه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: