کد خبر: ۶۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 28
شفاآنلاین:جامعه>بانک>اولین نشست مشترک بین رؤسای هیأت، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت پست و پست بانک ایران به‌منظور گسترش همکاری‌ها برای خدمت‌رسانی به هموطنان به میزبانی پست بانک ایران برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این بانک در نشست فوق گفت: برخی مأموریت‌های مشترک و هم‌افزائی‌ها ایجاب می‌کند اینگونه جلسات به طور مستمر برگزار تا بتوانیم وظایف حکومتی را به نحو احسن درسطح کشور به ویژه در روستاها انجام داده و به توسعه عدالت اجتماعی، اشتغال‌زائی و رفاه عمومی کمک کنیم.
وی افزود: مجموعه‌های پست و پست بانک می‌توانند با بهره‌گیری از توانمندی‌های شبکه‌های وسیع خود موجب رونق تولیدات روستائیان و توزیع مناسب آن در بازارها شوند.
حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت پست نیز در این نشست اظهارداشت: کارهای مشترک خوبی را با پست بانک ایران در سال 94 انجام خواهیم داد و تلاش می‌کنیم با همکاری دوجانبه بسیاری از خدمات به ویژه خرید و فروش اینترنتی را درسطح کشور گسترش دهیم.
وی با بیان اینکه خدمات پستی از مهمترین نیازهای مردم است عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های دفاتر پستی برای جذب منابع و جمع‌آوری وجوه نقد علاوه بر کاهش قیمت تمام شده پول موجب توسعه کسب‌و کارهای کوچک در سطح کشور می‌شود.
همچنین در این نشست هریک از اعضای هیأت مدیره پست و پست بانک ایران و برخی از مدیران ستادی این بانک دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را درخصوص گسترش همکاری‌های لازم ارائه کردند.
گفتنی است: راه‌اندازی دستگاه‌های خودپرداز(ATM)، پایانه فروش(pos) و پایانه شعب(pinpad) در واحدهای پستی، آموزش مستمر مسئولان باجه‌های بانکی مستقر در دفاتر پستی، تعیین تکلیف دفاتر ICT و انتقال حساب‌های غیردولتی مجموعه‌های شرکت پست به پست بانک ایران از مهمترین مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: