کد خبر: ۶۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 27
شفا آنلاين:سلامت>بیمه سلامت-معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: موفقیت طرح تحول سلامت در گرو پاسخگویی به حقوق بیمه شدگان و هماهنگی بین این سازمان و وزارت بهداشت است.

به گزارش شفا آنلاين، به نقل از سازمان بیمه سلامت ایران ، محمد جواد کبیر در جلسه نشست هماهنگی و ارزیابی عملکرد طرح تحول سلامت در مراکز درمانی اظهارداشت: به دنبال هماهنگی به عمل آمده بین سازمان بیمه سلامت ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای طرح تحول سلامت طی سال گذشته ، ما نیاز داشتیم تا با مرور بر کارکردها و فعالیت های انجام شده نقاط قوت و ضعف برنامه ها و فرآیندها را بررسی کنیم.


کبیر افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده با معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران ، مقرر شد تا دانشگاه های علوم پزشکی در هشت گروه به همراه مدیران کل بیمه سلامت استان ها در سازمان حضور یابند تا بر اساس چارچوب تعریف شده برای گزارش دهی، نتایج فعالیت های انجام شده را ارایه کنند.

وی افزود: در این جلسات، تلاش شده است تا مدیران حوزه درمان وزارت بهداشت و مدیران کل حوزه معاونت بیمه خدمات سلامت و دفتر برنامه ریزی و بودجه این سازمان حضور فعال داشته باشند.

کبیر تاکید کرد: مدیران این حوزه باید در راستای برگزاری جلسات یاد شده، ضمن ارزیابی کارکردهای ادارات کل استانی چالش ها و مشکلات پیش رو را مورد توجه قرار دهند.

وی هدف از برگزاری جلسات یاد شده را آسیب شناسی مشکلات در سال گذشته عنوان کرد و افزود: ما در پی ارایه راهکار برای حل این مشکلات در سال 1394 هستیم .همچنین سازمان بیمه سلامت ایران مصمم است تا با اهتمام جدی در سال جاری حفاظت مالی از حقوق بیمه شدگان را از طریق تعامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عمل آورد و اجرایی کند.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: