کد خبر: ۵۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015April 23
شفا آنلاين:اجتماعی>کنکور- مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساعت ۲۴امشب، پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه به پایان میرسد.

به گزارش شفا آنلاين،حسین توکلی اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز از تعداد ۸۰هزار و ۵۰۹داوطلب ثبت نام کننده در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور،۴۳هزار و ۳۳۰داوطلب با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت پرینت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: به کلیه داوطلبانی که تا کنون نسبت به دریافت پرینت کارت خود اقدام نکرده‌اند توصیه می شود ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تاریخ و نحوه دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و شهرستان محل برگزاری آزمون که هم اکنون روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و در نشریه پیک سنجش تاریخ ۲۴و ۳۱فروردین نیز منتشر شده است تا ساعت ۲۴ امروز به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این آزمون از ساعت ۸:۳۰ فردا، جمعه (چهارم اردیبهشت ماه) برگزار می شود اظهار کرد: درهای حوزه‌های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا داوطلبان باید قبل از بسته شدن درها در محل حاضر شوند.


ایسنا


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: