کد خبر: ۵۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 17
شفا آنلاین:عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی گفت: بیمه‌های پایه و خصوصی هزینه‌های ویزیت بیماران کلیوی را تحت پوشش قرار دهند.

به گزارش شفا آنلاین،داریوش آرمان، گفت:اعتقاد انجمن حمایت از بیماران کلیوی این است که هیچ بیمار پیوندکلیه یا دیالیزی که دفترچه بیمه دارد، برای ویزیت پزشک هیچ مبلغی را نپردازد به دلیل آنکه بیش از 80 درصد بیماران که توسط انجمن حمایت می‌شوند، توان پرداخت هزینه‌های درمان را ندارند.
‫داریوش آرمان‬‎ ile ilgili görsel sonucu

معاون ارتباطات واموربین الملل انجمن بیماران کلیوی کشور افزود: تعداد قابل توجهی از بیماران کلیوی نیاز دارند 2 تا 5 با در ماه به پزشک مراجعه کنند هنگامیکه هزینه ویزیت بین 25هزار تا 45 هزار تومان نوسان داشته است. بیماران از عهده پرداخت آن برنمی‌آیند.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی ادامه داد: بیمه‌ها، تمام تعرفه‌های بیماران دیالیزی و کلیه را تحت پوشش قرار دهند و پرداخت هزینه آن را به صورت 100درصدی برعهده بگیرند.همچنین بیمه‌های پایه و خصوصی هزینه‌های ویزیت این بیماران را تحت پوشش قرار دهند.

دبیرسابق هیات مدیره انجمن بیماران کلیوی تصریح کرد: بیماران تحت پوشش انجمن حمایت از بیماران کلیوی در مراکز وابسته به انجمن از جمله کلینیک شفا هیچ هزینه‌ای بابت ویزیت و سایر اقدامات درمانی خود را پرداخت نمی‌کنند این مسئله هزینه سنگینی برای انجمن دارد که به وسیله خیرین پرداخت می‌شود.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران کلیوی اظهار داشت: با توجه به آنکه بیش از 70 هزار بیمار پیوند کلیه و دیالیزی در کشور وجود دارد و این بیماران نیازمند مراجعه حداقل ماهی 2 بار به متخصص هستند و هزینه‌های آن برای بیماران بسیار سنگین است، انتظار داریم ویزیت این بیماران تحت پوشش بیمه قرار گیرند و آنها به صورت رایگان معالجه شوند.
باشگاه خبرنگاران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: