کد خبر: ۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 16
شفا آنلاین: دانشجویان دندانپزشکی با مشکل کمبود تجهیزات در دانشکده‌های این رشته مواجه هستند.
به گزارش شفا آنلاین،آرش زاهدی سرپرست دانشجویی انجمن دندانپزشکی  گفت: در بخش دانشجویی انجمن دندانپزشکی، کمیته اجرایی را تشکیل دادیم که به برگزاری کنگره سراسری دانشجویان کشور می‌پردازد.

وی در خصوص مشکلات دانشجویان دندانپزشکی اظهار داشت: دانشجویان دندانپزشکی به دلیل کمی تجهیزات و کمبود منابع مطالعاتی در دانشکده‌‌های این رشته با مشکل مواجه هستند بخش دانشجویی انجمن دندانپزشکی، برطرف کردن این مشکل را از طریق دانشگاه‌ها دنبال می‌کند تا دانشجویان به سراغ آموزش‌های خارج از دانشگاه نروند.

سرپرست دانشجویی انجمن دندانپزشکی ادامه داد: بخش دانشجویی انجمن دندانپزشکی به منظور رفع نقیصه‌های آموزشی این رشته، از تعدادی اساتید دندانپزشکی دعوت کرده است و آموزش این رشته بر پایه کنگره دانشجویی یا در قالب انجمن انجام می‌شود.

زاهدی ادامه داد: بخش دانشجویی انجمن تنها به وسیله نظرخواهی از دانشجویان این رشته در دانشگاه‌‌های مختلف بر کیفیت آموزشی رشته دندانپزشکی نظارت می‌کند و نظارت این بخش از انجمن تنها بر کیفیت آموزشی دانشکده‌های دندانپزشکی تهران، اصفهان، مشهد و تبریز است و بر دانشکده‌های دیگر نظارت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: در انجمن دندانپزشکی کمیته علمی تشکیل شده و این کمیته در ارتباط مستقیمی با دانشکده‌های دندانپزشکی پیرامون نظارت بر کیفیت آموزشی آنها است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: