کد خبر: ۵۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 08
شفاآنلاین-معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ابلاغ آیین نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا فراهانی هدف از ابلاغ آیین نامه شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را ایجاد بستر مناسب برای تقویت زمینه های همفکری و مشارکت دانشجویان در امور صنفی و حفظ و پیگیری حقوق و حریم دانشجویی بیان کرد.

وی گفت: شوراهای صنفی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور براساس مفاد این آیین نامه، به منظور افزایش زمینه های همفکری و مشارکت دانشجویان تشکیل می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزود: با توجه به تاکیدات وزیر بهداشت مبنی بر ایجاد زمینه ­های افزایش مشارکت دانشجویان در امور فرهنگی، اجتماعی و صنفی، آیین نامه شورای صنفی دانشجویان که با بهره­ گیری از نظرات و پیشنهادات کارشناسان و مدیران دانشگاه های علوم پزشکی کشور تدوین شده و به امضای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده و جهت اجرا به دانشگاه های علوم پزشکی کشور ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: براساس این آیین نامه، انتخابات شورای صنفی دانشجویان باید در سال اول طی یک ماه پس از ابلاغ این آیین نامه انجام شود.

فراهانی ادامه داد: به دلیل در پیش رو بودن مراسم بزرگداشت روز استاد و هفته خوابگاه ­ها در اردیبهشت سال جاری و همچنین برگزاری نشست سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویان در هفته خوابگاه ها‏، انتخابات دبیران شوراهای صنفی دانشجویان در دانشگاه های علوم پزشکی کشور حداکثر تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می شود تا دبیران منتخب بتوانند در برنامه های یاد شده حضور یابند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: