کد خبر: ۵۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 05
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دنبال اعتراض چند هزار پزشک به پخش سریال" در حاشیه" گفت: طنز راهی برای بیان حقایق تلخ و گزنده است و جامعه پزشکی هم امکان دارد واقعیت های تلخی داشته باشد که باید مطرح شوند و حقایق ونقدها را بپذیرند.

دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار کرد: طنز راهی برای بیان حقایق تلخ و گزنده است و البته باید به نحوی که در جریان آن افراد را خیلی ناراحت نکند پخش شود. اما در کل وظیفه اش اینستکه حقایق را انتقال دهد.

‫دکترآریایی نژاد‬‎ ile ilgili görsel sonucu

وی ادامه داد: بالاخره جامعه پزشکی هم مانند سایر جوامع امکان دارد واقعیت های تلخی داشته باشد، اما پزشکان باید به سبکی عمل کنند که قداست این شغل نیز از بین نرود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما شاهدیم خیلی از مشاغل که فقط به مسائل اقتصادی محض فکر کردند از قداست شان کاسته شد. اما این که گفته شود از پزشکان انتقاد بشود یا نشود یک بحث است و نحوه انتقاد بحث دیگر.

‫درحاشیه‬‎ ile ilgili görsel sonucu

وی با اشاره به این که نقد به شیوه طنز خوب است در عین حال افزود: اما همه ما باید آماده نقد و طنز باشیم.ضمن اینکه فکر نمی کنم پخش این سریال خیلی خدشه ای به ساحت پزشکان فرهیخته و والا مقامی که خودشان را وقف خدمت به مردم کرده اند وارد کرده باشد.اما در کل همه اقشار باید خودشان را در معرض نقد و برسی قرار دهند تاپالایش شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: