کد خبر: ۵۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 02
شفا آنلاین:همه افرادی که بیماری مزمن دارند مانند دیابتی‌ها یا افراد با فشار خون بالا و افرادی که ناراحتی قلبی دارند در سفرهای نوروزی داروهای مخصوص خود را ببرند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر نجفی رئیس سندیکای صنایع داروسازی انسانی  گفت: مردم برای مسافرت‌های نوروزی جعبه‌ کمک‌های اولیه را همراه با خود ببرند یا اگر ندارند داروهای لازم و ضروری در سفر را همراه داشته باشند.

وی افزود: این داروها شامل داروهای مسکن یا داروهای ضد درد، پماد سوختگی، داروهای سرماخوردگی، داروهای کمک کننده برای تهوع و ماشین گرفتگی و آنتی هیستامین‌های  خاص برای آلرژی‌های بهاری است.

وی ادامه داد: این داروها برای عموم مردم قابل استفاده است و افراد با بیماری‌های مزمن نیز می‌توانند از این داروها استفاده کنند.

این متخصص اضافه کرد: اگر افراد به جاهای خیلی خاص مثلا جنگل یا کویر می‌روند داروهای ضد گزش حشرات و ضد آفتاب را هم در جعبه کمک‌های اولیه خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی افرادی که بیماری مزمن دارند مانند افراد دیابتی یا افرادی که فشار خون دارند و افرادی که ناراحتی قلبی دارند در سفرهای نوروزی داروهایشان را همراه خود ببرند تا دچار ناراحتی در سفر نشوند.

وی این مسئله را عنوان کرد که اگر افراد قصد مسافرت به کویر را دارند به دلیل اینکه در کویر تغییر درجه حرارت روز و شب خیلی بالاست، پوشش‌های لازم را همراه داشته باشند  و چون کویر دارای شب های سردی است.

وی افزود: برای سفر در کویر کرم ضد گزش حشرات به علاوه کرم ضد آفتاب سوختگی که روزها در برابر  اشعه مادون بنفش خورشید از خود محافظت کنند به همراه خود داشته باشند.

وی در پایان گفت: جعبه کمک‌های اولیه به علاوه رعایت نکات بهداشتی و ایمنی باعث می‌شود افراد مسافرت نوروزی لذت بخش را با سلامتی تجربه کنند.
برچسب ها: داروسازی ، مسکن ، پماد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: