کد خبر: ۵۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 30
شفاآنلانی :زن جوانی که به‌دلیل سیل نمی‌توانست به شهر منتقل شود، توسط پزشک جهادگر نجات یافت و پسر نوزادش سالم به دنیا آمد.

به گزارش شفاآنلاین، منطقه احمد فداله که در ارتفاعات بیش از 2000 متری در کوه‌های سر به فلک کشیده زاگرس در شمال دزفول واقع شده برای نخستین‌بار شاهد حضور جهادگران بسیجی در این منطقه بوده است.

گروه جهادی که شامل 70 نفر دانشجو، پزشک، مهندس، روحانی و استاد بود، بیش از دو - سوم آن را زوج‌های جوانی تشکیل داده‌اند که یا در دوران نامزدی بوده و یا به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده و ماه عسل را به اردوهای جهادی آمده‌اند.

از جمله معضلات و مشکلات جدی این منطقه نداشتن راه مواصلاتی مناسب بوده و برای رسیدن به شهر باید حداقل 7 ساعت و گاهی تا 12 ساعت مسیر پر سنگلاخ قله‌ها و دره‌ها طی گردد که همواره بیماران و بویژه زنان باردار را با موانع جدی و وقایع خطرناک روبه‌رو کرده است.

همزمان با حضور تیم پزشکی گروه جهادی منتظران خورشید و جاری شدن سیل که موجب مسدود شدن راه روستا به شهر شده بود، زن جوانی که شرایط سخت وضع حمل را سپری می‌کرد و نمی‌توانست به بیمارستان در شهر منتقل شود، توسط پزشک جهادگر نجات یافت و نوزاد او سالم به دنیا آمد.

این اتفاق مبارک موجب شادی روستاییان و برگزاری مراسم ویژه و ذبح قربانی شد که منجر به ضیافتی ویژه جهادگران گردید.

مادر این نوزاد که از سادات حسینی بود به‌دلیل تقارن ایام فاطمیه، نام فرزند خود را محسن نهاد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: