کد خبر: ۵۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 25
تاکید معاون اول رئیس‌جمهوری در سفر به استان کرمان:
شفاآنلاین- معاون اول رئیس‌جمهوری بر ضرورت توجه بخش خصوصی به سرمایه‏‌گذاری در حوزه درمان تأکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین،به نقل از پایگاه اطلاع‌‏رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وب­دا)، اسحاق جهانگیری در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی افضلی‏‌پور کرمان گفت: برنامه تحول نظام سلامت، اثرات مثبتی را بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به بازدیدهای پیشین خود از بیمارستان‏‌ها، افزود: در این بازدیدها شاهد دغدغه مردم برای پرداخت هزینه‏‌ها و خرید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز آنان برای اعمال جراحی و سایر اقدامات درمانی بودیم که با اجرای برنامه تحول نظام سلامت این مشکل برطرف شده است.

معاون اول رئیس‏‌جمهوری گفت: البته کمبودهایی در سایر بخش‏‌ها وجود دارد که باید رفع شوند. وی درباره مرکز آموزشی- درمانی شهید باهنر کرمان و بازدید سال گذشته خود از این مرکز گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال برای کمک به این بیمارستان اختصاص داده شده است.

جهانگیری تصریح کرد: به دلیل کاهش قیمت و میزان صادرات نفت در سال گذشته شاهد کاهش درآمد دولت بودیم و به همین دلیل تأمین کامل اعتبار اختصاص یافته به بیمارستان شهیدباهنر کرمان محقق نشد.

معاون اول رئیس‏‌جمهوری، تکمیل طرح‌‏های نیمه تمام را یکی از اولویت‏‌های سال جاری دولت برشمرد و گفت: برای توسعه و تسریع ساخت بیمارستان‏ها، مدارس و سایر طرح‌‏های مهم، نیازمند همکاری و سرمایه‏‌گذاری بیشتر بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: دولت به گونه‌‏ای بسترسازی خواهد کرد که سرمایه‏‌گذارانی که اقدام به تکمیل طرح‏‌های نیمه تمام می‏‌کنند، سود ببرند.

بنابر این گزارش اسحاق جهانگیری از بخش‏‌های سی‌‏سی‌‏یو، اطفال، جراحی و اورژانس بازدید و در جریان این بازدید از بیماران بستری در این بخش‌‏ها نیز عیادت کرد.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: