کد خبر: ۵۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 21
شفاآنلاین-رئیس جمعیت هلال احمر به همراه خانواده، با حضور در یکی از پایگاه های امداد و نجات، سال نو را با امدادگران تحویل کرد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سیدامیر محسن ضیائی به همراه خانواده در پایگاه امداد و نجات بین‌شهری شهید عاصم ترابی منطقه ۲۲ تهران، حضور یافت و پس از بازدید از بخش های مختلف این پایگاه امداد و نجات، سال نو را همراه با امدادگران این پایگاه، تحویل کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جمع امدادگران در لحظه تحویل سال ۹۴، اظهار امیدواری کرد تا جمعیت هلال احمر با تحقق خواسته‌ها و انتظارات مردم و انجام ماموریت‌های مهم خود، هرچه بیشتر در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

ضیائی، گفت: همه چشم امید مردم به جمعیت هلال‌احمر است و لذا باید همه تلاش خود را به‌کار بندیم تا با تحقق انتظارات مردم از جمعیت هلال احمر و جلب رضایت آنها، بیش از قبل در انجام مامئریت‌های مهم خود به موفقیت دست یابیم.

وی تاکید کرد: هر اندازه جمعیت هلال احمر بتواند در کاهش آمار حوادث جاده ای کشور موفق عمل کند، در مسیر ماموریت های اصلی خود حرکت کرده است.

ضیائی اظهار امیدواری کرد تا در سال جدید تجهیزات جمعیت هلال احمر بهبود یافته و برنامه ریزی ها و سازماندهی های منسجم تری انجام شود تا در پایان سال ۹۴ به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: کار اصلی را نیروهای صف هلال احمر انجام می دهند و لذا اجر آنها با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: امیدوارم سال ۹۴،برای همه ایرانیان از جمله پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر، سرشار از سلامت، شادی و موفقیت باشد.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: