کد خبر: ۵۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 17
شفاآنلاین-با توجه به افزایش نیاز هموطنان به خدمات متنوع بانکی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی و ضرورت ارائه خدمات و سرویس‌دهی مناسب به مشتریان بانک و جلب رضایت آنان در این ایام، ساعات کار شعب پست بانک ایران در اسفندماه سال 93 افزایش یافت و علاوه بر آن شعب کشیک این بانک و کشیک تجهیز دستگاه‌های خودپرداز (ATM) در ایام تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی می‌باشد.

به گزارش شفا آنلاین،ساعت کار کلیه شعب این بانک از شانزدهم تا پایان بیست و هفتم اسفندماه سال جاری به جز روز جمعه تا ساعت 16 افزایش و آماده ارائه تمامی خدمات بانکی به هموطنان است.
بنابراین گزارش: شعب پست بانک ایران در روز 28 اسفندماه سال جاری تا ساعت 13و دفاترخدمات بانکی آن نیز در روز 27 اسفندماه سال جاری تا ساعت 14 به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.
این گزارش می افزاید: شعب کشیک این بانک در 29 اسفند سال جاری و تعطیلات نوروزی طی‌ روزهای دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه 94 از ساعت 9 الی 12و30 دقیقه آماده ارائه خدمت به هموطنان خواهد بود.
همچنین برای رفع مشکلات احتمالی شعب، گروه امداد (Help Desk) این بانک در تمامی روزهای تعطیل ایام مذکور فعال بوده و آماده پاسخگویی از طریق تلفنبانک 84284 برای مشتریان ساکن در استان‌های تهران و البرز و همچنین 84284-021 برای مشتریان ساکن در سایر استان‌های کشور می‌باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: