کد خبر: ۵۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 16
شفاآنلاین_مدیر امور اجرایی و فناوری اطلاعات بانک تجارت گفت: مشکل ارتباط مشتریان با سرور شتاب بانک تجارت رفع شده است.

به گزارش شفاآنلاین،انصار نعمتی افزود: تا دو روز پیش تنها بانکی بودیم که قطعی خدمات نداشتیم اما پس از آنکه تعداد تراکنش در دو روز گذشته افزایش یافت از نظر حجم سرور دچار مشکل شدیم طوری که دیروز بعدازظهر سیستم از مدار خارج شد.

وی اضافه کرد: از شب گذشته که سخت افزار مربوط را تعویض کردیم تا ساعت 10 و 30 دقیقه عملکرد سرور شتاب خوب بود اما به علت حجم زیاد تراکنش، ارتباط سرور شتابی دچار مشکل شد که مجبور شدیم به مدت یک ساعت ارتباط شتاب با بانک ها را قطع و مشکل را رفع کنیم که هم اکنون سامانه شتاب بانک تجارت بدون مشکل در حال ارائه خدمات به دارندگان کارت های شتاب بانکی است.

نعمتی گفت: پایان سال به علت تراکنش های بالایی که انجام می شود مشکلاتی برای سامانه شتاب بانک ها به وجود می آید که امسال هم برای برخی بانک ها این مشکلات پدیدار شد.

وی افزود: در ارائه خدمات شتابی به مشتریان خود مشکلی نداشتیم اما مراجعه زیاد دارندگان کارت های شتاب از سایر بانک ها به عابر بانک های تجارت موجب شد ما در ارائه خدمات دچار مشکل شویم.

مدیر امور اجرایی و فناوری اطلاعات بانک تجارت درباره مشکل در خدمات اینترنت بانک تجارت نیز گفت: این مشکل متاثر از مشکل به وجود آمده در سامانه کارت های شتاب بود که با رفع آن، ارائه خدمات اینترنتی نیز بدون مشکل ادامه دارد.


                                                                                                                                                                                                               

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: