کد خبر: ۵۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 17
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:
شفاآنلاین-معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از اجرای برنامه جامعی برای مقاوم سازی بیمارستانهای این سازمان در برابر زلزله و دیگر حوادث غیر مترقبه و همچنین ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمدعلی همتی در نشستی با اعضای تشکل‌های کارفرمائی اظهار داشت: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح 36 پروژه در سازمان تأمین اجتماعی بودیم که بخش عمده آنها در حوزه درمان بود و در سال آینده نیز 26 پروژه جدید درمانی به تصویب هیأت مدیره سازمان رسیده است که بیشتر آنها در مناطق محروم کشور و در راستای ارتقاء عدالت در دسترسی به خدمات درمانی به اجرا در می‌آید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در مواردی برخی دیدگاه‌های خاص در رابطه با جداشدن حوزه درمان تأمین اجتماعی مطرح می‌شود، گفت: یکپارچگی سازمانی برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان ضروری است و امیدواریم برنامه ششم توسعه به گونه‌ای تدوین شود که نگرانی شرکای اجتماعی و مسائل حاشیه‌ای که در برخی موارد در رابطه با درمان تأمین اجتماعی مطرح می‌شود، برای همیشه منتفی گردد.
دکتر همتی با بیان اینکه در سال جاری حدود 12 هزار و 200 میلیارد تومان در حوزه درمان تأمین اجتماعی هزینه شده است، گفت: یک سوم این مبلغ در حوزه درمان مستقیم تأمین اجتماعی هزینه شده و دو سوم نیز برای خرید خدمات درمانی صرف شده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این نشست ارتقاء خدمات و جلب رضایت شرکای اجتماعی را انتظاری درست و برحق از این سازمان دانست و گفت: بازگشت سازمان به حوزه فعالیت تخصصی باعث امیدواری بیشتر و البته افزایش انتظارات از سوی مخاطبان شده است.
دکتر منصور اعتصامی افزود: بیمه شدگان و شرکای اجتماعی، صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند و برای ارائه خدمات مطلوب به آنان باید تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی تشکیل جلسات مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی با اعضای تشکل‌های کارفرمایی را اقدامی در راستای تعامل سازنده و ارتباط مطلوب با شرکای اجتماعی ارزیابی کرد و اظهار داشت: معاونان حقوقی و امور مجلس، اقتصاد و برنامه ریزی و فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی در 3 نشست جداگانه با دغدغه‌ها و دیدگاه‌های شرکای اجتماعی آشنا شده‌اند و در این نشست‌ها نظرات کارشناسی و همچنین محدودیت‌ها و نقطه نظرات سازمان تأمین اجتماعی نیز به شرکای اجتماعی منتقل می‌شود.
دکتر اعتصامی اظهار امیدواری کرد که با تداوم ارتباط سازنده بین سازمان تأمین اجتماعی و شرکای اجتماعی، شاهد ارائه خدمات مناسب‌تر و ارتباط مناسب‌تر و تکریم بیشتر مراجعه کنندگان در واحدهای اجرایی سازمان باشیم.
در این نشست نمایندگان تشکل‌های کارفرمایی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی پرداختند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: