کد خبر: ۵۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 16
مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران خبرداد:
شفاآنلاین-مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: بهره مندی از تجهیزات مدرن ارتوپدی برای درمان سریع بیماران یکی از برنامه های اصلی درمان تأمین اجتماعی استان تهران در سال آینده است.
  به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمدتقی خسروانی مقدم در اولین جلسه هم اندیشی متخصصان ارتوپدی شاغل در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان تهران با بیان این مطلب، افزود: در حال حاضر 45 متخصص ارتوپدی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران در حال ارایه خدمات درمانی تخصصی به بیمه شدگان این سازمان هستند.
وی با اشاره به بیمارستان تک تخصصی ارتوپدی تأمین اجتماعی شهید معیری، اظهارداشت: این مرکز به تمامی مراجعان خدمات تخصصی و فوق تخصصی ارتوپدی ارایه می کند و در اورژانس این مرکز پزشک متخصص ارتوپدی مقیم در تمام ساعات آماده درمان بیماران است.
مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران تصریح کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سال جاری، 188 هزار مراجعه سرپایی وبستری به پزشکان در بیمارستان تأمین اجتماعی معیری انجام شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 16 درصد رشد را نشان می دهد.
وی گفت: ضریب اشغال تخت در بیمارستان تأمین اجتماعی شهید معیری از فروردین سال 93 تا پایان دی، 56/77 درصد بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: